اخبار روز سینما

مقدمه ای بر مجموعه «جامعه». سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Community

ژانر: کمدی موقعیت

تهیه کننده: دان هارمون

کشور سازنده: آمریکا

تعداد فصل: 6

تعداد قسمت ها: 110

بازیگران:

جوئل مک هیل
جیلیان جیکوبز
دنی پودی
نیکول براون جوان
آلیسون بری
دونالد گلاور
کن جونگ
تعقیب و گریز جویدنی
جیم راش
اریک بائوزا
مجموعه انجمنمجموعه انجمن

خلاصه سریال

داستان از آنجا شروع می شود که یک وکیل متوجه می شود که مدرک تحصیلی او جعلی است و باید برای گرفتن مدرک به دانشگاه برود. وکیل کالج گریندیل را برای مدرک 2 ساله بازتاب آنلاین می کند و از همان ابتدا دختری را دوست دارد که اسپانیایی صحبت کند. کلاس و به طور تصادفی به یک گروه ملحق می شود، یک گروه مطالعاتی تشکیل می شود که اعضای آن شخصیت های اصلی داستان هستند…

شخصیت معلم اسپانیایی جامعه چانگ

شخصیت معلم اسپانیایی جامعه چانگ

در مورد سریال

جامعه که داستان چندین دانش آموز را روایت می کند، عمدا سعی می کند خود را از انواع دیگر کمدی ها متمایز کند. اپیزودهایی از این سریال وجود دارد که در حین تماشای آنها نمی توان لحظه ای لبخند زد و بیشتر به پرداختن به موضوعات جدی مانند مشکلات روحی و روانی می پردازد. این سریال در عین حال در کمدی شکست نمی خورد و با شخصیت های مختلفش موقعیت های جذاب زیادی را خلق می کند.

برخی از اعضای تیم سازنده سریال Community اکنون افراد بسیار شناخته شده و موفقی در هالیوود هستند. دن هارمن امروز به عنوان یکی شما با یکی از سازندگان اصلی سری Rick and Morty آشنا می شوید. جو روسو و آنتونیو روسو او قبل از اینکه کارگردان فیلم های ابرقهرمانی چند میلیون دلاری مارول شود، چندین قسمت از سریال Community را کارگردانی کرد. رایان ریدلی او اکنون با نوشتن رنفیلد و سریال انیمیشن شکست ناپذیر شناخته می شود و در بیش از 10 قسمت از Community کار کرده است. جامعه دوست داشت انتظارات مخاطبان و حتی قوانین نانوشته ایجاد کمدی کمدی را به چالش بکشد. افراد زیادی به آن علاقه دارند.

شخصیت های سریال جامعه

شخصیت های سریال جامعه

چرا باید سریال انجمن را تماشا کنید؟

خوب اگه به ​​امتیازش نگاه کنید نمره 8.5 رو توی imdb داره و جزو 250 سریال پرطرفدار دنیاست و جوایز زیادی هم برده. از طرفی امتیاز 88 درصد از منتقدان را به خود اختصاص داده است. RottenTomatoes، به این معنی که اگر به رتبه‌بندی‌ها و رتبه‌بندی‌های عموم مردم و منتقدان نگاه کنید، در بازتاب آنلاین این سریال تردید نکنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا