اخبار روز

مقاومت عراق: پاسخ مستقیم خواهد بود

مقاومت عراق روز جمعه با صدور بیانیه‌ای در مورد حضور نیروهای آمریکایی در عراق اعلام کرد که گاه نام اشغالگران آمریکایی را با ائتلاف و گاهی با مشارکت امنیتی پایدار یا چیز دیگری جایگزین می‌کند تا زمانی که نیروهای اشغالگر. در عراق حضور دارند و حاکمیت و حریم هوایی خود را زیر پا می گذارند و بر تصمیمات امنیتی این کشور کنترل دارند که ارزشی ندارد.

گروه مقاومت اسلامی عراق نسبت به واکنش آمریکا و رژیم صهیونیستی به واکنش ایران هشدار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت عراق در بیانیه ای درباره حضور نظامیان آمریکایی در عراق و روز جمعه اعلام کرد: گاهی نام اشغالگران آمریکایی را با ائتلاف و گاهی با مشارکت امنیتی پایدار یا چیز دیگری جایگزین می کند. نیروهای اشغالگر در عراق باقی می مانند. حاکمیت و حریم خصوصی در دسترس است. آنها آنها را نقض می کنند و بر تصمیمات امنیتی این کشور کنترل دارند. ارزشی ندارند.

این گروه گفته است که افزایش تعداد سربازان آمریکایی در عراق نشان می دهد که آنها قصد ترک این کشور را ندارند.

مقاومت عراق با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه که بیش از شش ماه است ادامه دارد، اعلام کرد که جنایت آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است.

مقاومت اسلامی عراق با اعلام اینکه آمریکا مسئول هرگونه حماقت نیروهای مسلح خود یا رژیم صهیونیستی در عراق یا کشورهای محور مقاومت است، هشدار داد که پاسخ این کشور به حملات دشمنان صهیونیست و آمریکایی مستقیم خواهد بود.

در همین حال یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به واکنش احتمالی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که اسرائیل و آمریکا در مقابل تهدیدات ایران در کنار آنها ایستاده اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا