اخبار روز

مقاومت شگفت انگیز گوشی های تاشو اوپو؛ دستگاه را تا یک میلیون بار باز و بسته کنید/عکس

برند چینی Oppo یکی از معدود تولیدکنندگان گوشی های تاشو است و در بین کاربران چینی محبوبیت دارد. Oppo Find N3 Flip و Oppo Find N3 رقبای جدی Samsung Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 هستند.

بیلی ژانگمدیر بازاریابی OPPO، پستی را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد

هنگامی که اوپو Find N3 Flip را معرفی کرد، مقاومت این گوشی را در برابر 600000 عملیات باز و بسته شدن تایید کرد. اما پس از مدتی در مراسم رونمایی از Find N3 اعلام کرد که هر دو گوشی در برابر باز و بسته شدن میلیونی مقاومت دارند.

مرکز تحقیقات Bureau Veritas گوشی تاشو Galaxy Z Fold 5 را آزمایش کرد و این محصول توانست 200000 عملیات باز و بسته شدن را تحمل کند. گلکسی زد فلیپ 5 تا 400000 تست باز و بسته شدن را پشت سر گذاشته و همچنین با آرد، تخم مرغ و شکر پوشانده شده است.

اگر برای تست گوشی های تاشو اوپو و سامسونگ شرایط یکسانی را در نظر بگیریم، می توان گفت که گوشی های تاشو اوپو دوام بیشتری نسبت به گوشی های تاشو سامسونگ دارند. ناگفته نماند که گوشی های تاشو سامسونگ دارای گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب هستند. اما Oppo Find N3 Flip و Find N3 از گواهی IPX4 استفاده می کنند.

سه گوشی تاشو Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 و Oppo Find N3 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کنند. اما قلب Oppo Find N3 Flip پردازنده Dimensity 9200 است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا