اخبار روز

مقام معظم رهبری پدر همه ماست و شهید رئیسی فرزند این پدر بود

همسر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: از علمای ارجمند، معلمان دانشگاه، مدارس و مدارس و همچنین پدران و مادران می خواهم که نسل جدید را بر اساس تعالیم اسلام تربیت کنند.

به گزارش ایرنا، جمیله علم الهادی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت رئیسی و یارانش در حرم امام(ره) با اشاره به اینکه شناخت و اطاعت از ولی امر فریب خمینی (ره) بسیار مهم است، گفت: هم از طرف مسئولین و هم از طرف مردم چیز بدی است.

وی با تأکید بر اینکه وقتی منیت ما یا مردم در کانون توجه قرار می گیرد، یا تقلب کرده ایم یا راه ظلم و ستم را در پیش گرفته ایم، تصریح کرد: فرق جمهوری اسلامی با دولت های مردمی جهان غرب در این است که خدمت کنند. مردم و پیروی از رهبری در خدمت جلب رضایت خداوند هستند.

وی افزود: باید نسل خود را بر اساس آموزه های قرآن کریم شهروند و کارگزار تربیت کنیم. پیوند ما با یک پدر است، مقام معظم رهبری پدر همه ماست و شهید رئیسی فرزند آن پدر و برادری برای شما بود.

همسر شهید رئیسی یادآور شد: از خدا می خواهم در این چهلمین روز به همه ما اجر سنت چلشانی را بدهد.

علم الهادی در ادامه با بیان اینکه علما و معلمان مدرسه پدران و مادران باید نسل جدید را بر اساس تعالیم اسلام تربیت کنند، افزود: آموزه های اسلامی مسئولیت را بین مردم و حاکم تقسیم می کند.

او به آن اشاره کرد یکی در چله نشستن از برترین سنت های عرفانی است، اما در این چاله اشک ما به میل خود در چاله ننشستیم. این وصیت نامه پروردگار بود که به امضای حضرت صاحب العمار رسید در این چله اشک چهره های جدیدی از جمهوری اسلامی ظاهر شد.

همسر شهید گفت: ما در غم از دست دادن یک شهید با هم مثل یک خانواده گریه کردیم. همگی از اعضای خانواده شهید رئیسی هستند. این جلوه ای زیباتر از جمهوری اسلامی و بهترین الگوی حکومتی جهان است که مردم و عاشقان را یک خانواده می کند.

علم الهادی خاطرنشان کرد: وقتی منیت باعث تصمیم گیری مردم یا مسئولان شود هر دو ظلم است. تفاوت جمهوری اسلامی با حکومت های مردمی جهان غرب در همین است. برای رضای خدا به مردم خدمت کنید، از رهبری پیروی کنید، اما برای رضای خدا.

وی ادامه داد: اگر روی منیت خود یا مردم تمرکز کنیم یا تقلب کرده ایم یا به ظلم متوسل شده ایم.

علم الهادی گفت: من از مادران و همسران زحمتکش ایران زمین هستم که زحماتشان هرگز دیده نمی شود و پدران مسئولیت پذیری هستم که مشکلات روزمره آنها را از مسئولیت پدری یعنی هدایت نسل شما به سوی تعلیم و تربیت محروم نکرده است. برای شهروندی یا برای کار، مطابق آموزه های قرآن کریم. این الگوی جمهوری اسلامی را تربیت کنیم و به عنوان الگوی برتر به جهانیان معرفی کنیم.

وی افزود: همچنین از خداوند متعال می خواهم که اجر و ثواب بزرگ این همه محبتی را که من لیاقت نداشتم به شما عنایت فرماید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا