سرگرمی

مغانلو با ۴۰۰ هزار دلار پرداخت به سپاهان از ایران رفت

آن طور که به نظر می رسد شهریار مقانلو بهترین گلزن فصل آینده لیگ برتر خواهد بود.

شهریار مغانلو که در آخرین فصل لیگ برتر با سپاهان 15 گل به ثمر رساند و آقای گل شد، احتمالا در لیگ امارات راهی تیم اتحاد کلبا خواهد شد.

نام مقانلو در لیست خرید باشگاه پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی بود، اما شرایط جذب او با توجه به اینکه یک سال دیگر در سپاهان است، بسیار سخت و تقریبا غیرممکن بود.

در قرارداد مغانلو با سپاهان آمده است که بند فسخ او برای تیم های داخلی 600 هزار دلار و برای تیم های خارجی 400 هزار دلار خواهد بود که این موضوع کار باشگاه های ایرانی را برای جذب آقای گل از لیگ برتر دشوارتر می کند.

با این حال باشگاه الاتحاد کلبا که پیش از این فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی خود می دید و از مهدی قیدی نیز بهره می برد، به احتمال زیاد شهریار مغانلو را به عنوان مهاجم جذب خواهد کرد.

مغانلو که با سپاهان به فینال جام حذفی فوتبال ایران رسید و می تواند با یک جام از فوتبال ایران و باشگاهش خداحافظی کند، در این فصل 36 بازی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فوتبال انجام داد و 17 گل به ثمر رساند. گل زد و 3 پاس گل داد. او در فصل بیست و سوم لیگ برتر در 27 بازی 16 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

لازم به ذکر است در نیم فصل قبل نیز اخباری مبنی بر حضور مغانلو در این تیم اماراتی مطرح بود اما به نظر می رسد قرار است در تابستان پیش رو رنگ واقعیت به خود بگیرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا