سینماهای سراسر کشور از صبح چهارشنبه نهم آبان ماه دو فیلم جدید «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت و «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز را عرضه می کند. در آستانه اکران عمومی این دو فیلم، پوسترهای رسمی آنها نیز منتشر شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، دومین ساخته سروش صحت «صبحانه با زرافه ها» نام دارد و قرار بود چهارشنبه دوم اکران شود. آبان ماه بعد از یک هفته تاخیر از نهم روی صفحه ظاهر می شود آبان ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کند.

«صبحانه با زرافه ها» کمدی پر ستاره سال های اخیر است.

صبحانه با زرافه ها که ستاره ای ترین کمدی سال محسوب می شود، برای اولین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، بیژن بنفسه خواه و هادی حجازی فر به ایفای نقش پرداختند. صحت نیز مانند کارهای اخیرش فیلمنامه این فیلم را به همراه ایمان صفایی نوشته و مصطفی احمدی نیز آن را تهیه و تولید کرده است.

فیلم دیگری که قرار است صبح چهارشنبه نهم اکران شود آبان فیلم سینمایی «باغ کیانوش» که به عنوان پدیده جشنواره چهل و دوم شناخته می شود، وارد چرخه اکران خود می شود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی رضا کشاورز حداد است که اقتباسی از «باغ کیانوش» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته علی اصغر عزتی پک است که بر اساس آن رضا کشاورز فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

از صبح چهارشنبه نهم آبان دو فیلم صبحانه با زرافه ها و باغ کیانوش دو ماه دیگر اکران می شوند.
باغ کیانوش یکی از پدیده های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود.

«باغ کیانوش» فیلمی ماجرایی برای کودکان و نوجوانان است که می توان آن را در ژانر فیلم های دفاع مقدس دسته بندی کرد. شهرام حکیت دوست، عباس جمشیدی فر، علیرضا آرا، مهدیه نساج و مجید پتکی به همراه چند بازیگر جوان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«باغ کیانوش» محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه کنندگی و تهیه کنندگی محمدجواد موحد است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما