اخبار روز سینما

معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز [+جزئیات]

صدا و سیما هر سال ویژه برنامه‌های زیادی را برای نوروز تدارک دیده‌اند که در ادامه معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز پرداخت.

صدا و سیما، هر ساله ویژه برنامه های تلویزیون تعداد زیادی را به مناسبت‌های مختلف می‌کند که ویژه برنامه سال تحویل همیشه بهترین آن‌ها بودند. امسال نیز صدا و سیما برنامه‌های مهیجی تدارک دیده‌اند که در ویژه برنامه سال 1402 دید.

بیشتر بخوانید:

معرفی شدن از فیلم های نوروزی شبکه 3

زمان پخش و تکرار سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

اینترنت رایگان تلوبیون نوروز 1402

معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در شبکه یک، برنامه نوروز دوست داشتنی از ۲۷ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند شب ساعت ۲۳ به مدت ۴ به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد می‌شود. همچنین در ۲۹ اسفند و روز پایانی سال به مدت ۸ ساعت تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ پخش می  اجرای این برنامه را اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی قلی و فرشته ایزدی برهد.

شبکه ۲، یک برنامه با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید و مجید سیمای یحیایی از ۲۶ اسفند شبکه دو سیما می‌شود. این برنامه با حضور مهمانان مختلف گفتگوهای ویژه را دید و طراحی دکور نیز از اِلمان‌هایی ویژه بهره می‌برد.

برنامه سال تحویل شبکه سه سیما از ۲۶ اسفند تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ به مدت ۴ شب پخش. این برنامه با دعوت از خوانندگان و هنرمندان مطرح، دقایق شادی را برای بیندگان رقه م .

شبکه چهار با پیشواز به استقبال بهار میرود. ویژه‌برنامه تحویل سال این از اذان مغرب آخرین روز سال و تا تحویل سال، حدود ۶ با اجرای محمدجعفر خسروی، سونیا پوریامین و ندا سپانلو پخش خواهد شد.

پنج ستاره، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد. این برنامه با اجرای مصطفی امامی از شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند پخش می شود. سرزمین پرستاره برنامه سال تحویل شبکه آموزش است که ساعت 22 تا 2 بامداد با حضور در مدرسه تلویزیونی نخبگان جوان جوان، پخش می شود.

ویژه برنامه سال 1402

ویژه برنامه سال تحویل

شبکه نسیم برنامه کودک شو را با اجرای پژمان بازغی برای سال تحویل تقدیم نگاه بینند. این برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ اسفند تا بعد از سال تحویل روی آنتن شبکه نسیم است.

سر سفره خدا ویژه برنامه سال تحویل شبکه کودک سیماست. شبکه کودک امسال دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ ۲ شب به صورت زنده، این برنامه را به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد پخش می‌کند.

شبکه ورزش با یک ویژه برنامه به نام گلبارون اجرای عبدالله روا و خیابانی به استقبال لحظه تحویل سال می‌رود. گلبارون از ۲۱ :۰۰ آخرین شب سال آغاز می‌شود و در لحظه تحویل سال بینندگان شبکه ورزش سیما و تا حوالی ساعت دو بامداد ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا