پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: هفت

کارگردان: دیوید فینچر

نویسنده: اندرو کوین واکر

موضوع: درام / جنایی / هیجان انگیز

سال انتشار: 95

امتیاز (imdb): 8.6 از 10

بازیگران: مورگان فریمن – برد پیت – کوین اسپیسی و …

خلاصه فیلم

کارآگاه NYPD سامرست (مورگان فریمن) یک هفته دیگر بازنشسته می شود. در همین حال، کارآگاه جدیدی به نام میلز (برد پیت) به اداره پلیس شهر منتقل شده و قرار است این هفته با سامرست همکاری کند. اما با وقوع دو قتل عجیب در مدت کوتاهی، کارآگاهان متوجه می شوند که با یک پرونده پیچیده و یک قاتل سریالی عجیب روبرو هستند.

در مورد فیلم

شما می توانید با فیلم هفت جرات کنید. یکی یکی از بهترین فیلم های جنایی درام است. اثری به دور از کلیشه های معمول که با داستانی فوق العاده و فاکتورهای فنی عالی همراه است و بی شک ارزش دیدن را دارد.

مضامین و اجرای قتل ها بسیار خلاقانه، مبتکرانه و شگفت انگیز است. جالب است که با وجود همه پیچیدگی های داستان و جزئیات زیاد فیلمنامه، هیچ حفره ای در داستان این فیلم یافت نمی شود.

پشت صحنه فیلم هفتمپشت صحنه فیلم هفتم

در داستان فیلم می بینیم که چگونه دو شخصیت با خلق و خوی کاملا متضاد (سامرست و میلز) کنار هم قرار می گیرند. با این حال، شخصیت پردازی به خوبی انجام شده است. و اگرچه ما پیشینه چندانی در مورد شخصیت ها نداریم، اما هنوز خیلی خوب با آنها ارتباط برقرار می کنیم.

اگر Se7en بهترین فیلم جنایی تمام دوران نباشد، اینطور است یکی او یکی از بهترین ها در این موضوع است. فیلمنامه خلاقانه بدون کلیشه، کارگردانی و بازی عالی و فیلمبرداری و تدوین حرفه ای این اثر را به فیلمی دیدنی و شایسته تبدیل کرده است.

نقاط قوت:

  • داستانی با ایده های جدید، منحصر به فرد و شگفت انگیز.
  • مدیریت و جو عالی
  • فیلمبرداری و تدوین فنی در سطح بالا.
  • شاهکار بازیگری
  • پایان “بی نظیر”

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما