اخبار روز

معرفی نیسان پاترول مدل 2024; بهبود فناوری در ظاهر قدیمی (+عکس)

اگرچه نسل فعلی نیسان پاترول، که در سال 2010 معرفی شد، اکنون کاملا قدیمی به نظر می رسد، اما فناوری های بهبود یافته ای را برای ارائه رانندگی راحت تری ارائه کرده است. یکی یکی از این ویژگی ها اضافه شدن یک خنک کننده در کنسول وسط ردیف جلو است.

به گفته پدال، Patrol 2024 همچنین از یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی با وضوح بالا بهره می برد که قابلیت اتصال بی سیم به گوشی هوشمند را ارائه می دهد. درگاه های USB جدید، آینه عقب هوشمند و سیستم صوتی با شش بلندگو از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

همه این ویژگی های جدید به صورت استاندارد در مدل پایه Ti ارائه می شوند که شامل هشت صندلی چرمی با صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی، آینه های جانبی گرم شونده، چراغ های جلو LED، رینگ های آلیاژی 18 اینچی و انواع سیستم های ایمنی است. این سیستم های ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار ترافیک متقابل عقب، هشدار نقطه کور و سنسورهای پارک جلو و عقب می باشد.

معرفی نیسان پاترول مدل 2024; بهبود فناوری قدیمی

در نسخه هفت نفره Ti-L تمامی امکانات فوق به همراه تجهیزات دیگری مانند سیستم صوتی ممتاز اینفینیتی، سانروف، شیشه های رنگی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، درب صندوق برقی و حافظه برای تنظیمات ستون فرمان ارائه شده است. آینه های بغل و صندلی راننده. این نسخه همچنین با نسخه اصلی هشت نفره با سپر متفاوت، مشبک مخصوص رادیاتور و ریل های سقف متفاوت است.

معرفی نیسان پاترول مدل 2024; بهبود فناوری قدیمی

هر دو گرید پاترول 2024 از یک موتور 5.6 لیتری V8 با 405 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند. این نیرو از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با حالت دستی به سیستم هوشمند چهارچرخ محرک منتقل می شود.

پاترول همچنین به دیفرانسیل قفل عقب مجهز شده و دارای ظرفیت یدک کشی تا 3.5 تن با مصرف ترکیبی 14.4 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر است.

معرفی نیسان پاترول مدل 2024; بهبود فناوری قدیمی

گشت 2024 اکنون در استرالیا در دسترس است. قیمت نیسان SUV در این کشور از 87900 دلار استرالیا معادل 57900 دلار آمریکا برای مدل Ti-L شروع و برای مدل مجهزتر Ti-L به 66300 دلار آمریکا می رسد.

معرفی نیسان پاترول مدل 2024; بهبود فناوری قدیمی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا