پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: مارول

ژانر: کمدی، درام

تاریخ انتشار: 2017

کارگردان: استیون شاباسکی

تهيه كننده:

  • دیوید هابرمن
  • تاد لیبرمن

نویسنده: ر. کاخ جی

امتیاز (imdb): 7.9

بازیگران:

  • جولیا رابرتز
  • اوون ویلسون
  • جیکوب ترمبلی
  • نوح ژوپ
  • ایزابلا ویدوویچ
  • دنیل رز راسل
  • دیوید دیگز
  • نیکول الیور
  • الی لیبرت

خلاصه

داستان فیلم درباره پسری به نام آگوست «اگی» پولمن است که از نقص مادرزادی صورت رنج می‌برد و تلاش می‌کند تا خود را با محیط اطرافش به‌ویژه همسالانش سازگار کند. مادر اگی (جولیا رابرتز) و پدر (اون ویلسون) نیز وقف او هستند و زندگی خود را وقف آگی کرده‌اند. فیلم زمانی شروع می شود که اگی تصمیم می گیرد به یک مدرسه عادی برود و دیگر نمی خواهد مادرش معلم او باشد. داستان فیلم حول محور سال تحصیلی اگی و فراز و نشیب های آن در قالب چندین روایت از شخصیت های مختلف می چرخد ​​و رنج و شادی همه شخصیت های اطراف اگی را به ما هدیه می دهد…

فیلم فوق العاده

در مورد فیلم

فیلم شگفت انگیز با نام اصلی Wonder یک فیلم احساس خوب است که در سال 2017 اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته RJ Palacio ساخته شده است و توسط Stephen Chbosky که پیش از این کارگردانی کرده بود ساخته شده است. فیلم‌های موفقی مانند The Perks of Being a Wallflower را فیلم می‌کند.

این فیلم تاکنون در سایت روتن تومیتوز امتیاز 85 از 100 را کسب کرده و با بودجه 20 میلیون دلاری فروش 252 میلیون دلاری را به دست آورده است.

فیلم فوق العاده

جیکوب ترمبلی در نقش آگی پولمن، که خیلی ها او را به عنوان جک در اتاق یاد می کنند، به عنوان یک کودک شکننده و خاص عالی است.

بر خلاف شخصیت‌های اصلی کلیشه‌ای که به دلیل شرایط خاصشان بسیار تحت فشار و قلدر هستند، اگی نه اهل تندخو است و نه ساکت و سرکوب شده، گوشه‌ای می‌نشیند و حرف می‌زند. برعکس، در روز اول مدرسه، وقتی همکلاسی‌اش جولیان، که قلدر کلاس است، او را به خاطر چهره‌اش سرزنش می‌کند، آگی به اشتباهات گفتاری جولیان اشاره می‌کند و به او پیشنهاد می‌کند که معلمی پیدا کند. آنجاست که مخاطب متوجه می شود نباید برای کودکی که مشکلات جسمی مادرزادی دارد اشک ریخت و غمگین شد، بلکه باید شاهد مقاومت و تلاش بی نظیر او برای یک زندگی عادی باشد. اینجا کمک از بهشت ​​نمی آید، والدین برای شکایت به مدرسه نمی آیند و قلدرها حتی قرار نیست یاد بگیرند. در اینجا، اگی قرار است یاد بگیرد که چگونه با موقعیت خود کنار بیاید و بعد از چند دقیقه گذراندن با او، چهره خود را فراموش کند. مخاطب درد اگی را درک می کند اما با آن همدردی نمی کند، اما در پایان فیلم می خواهد در مواجهه با مشکلات خود مانند اگی قوی و سربلند بیرون بیاید.

فیلم فوق العاده

غافلگیری می توانست به یک درام گریان و گریه کننده تبدیل شود، اما با هوشی که استیون چبوسکی به خرج داده است، فیلم گامی در مسیر دیگری برمی دارد.

فیلم فوق العاده

حرف پایانی

خلاصه داستان فیلم شگفت انگیز توسط معلم آگی روی تخته سیاه در جلسه اول کلاس نوشته شده است: هنگام بازتاب آنلاین بین راستگویی و مهربان بودن، مهربانی را بازتاب آنلاین کنید. پیام غافلگیر کننده برای مخاطبان شما یکسان است: مهربان باشید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما