اخبار روز سینما

معرفی فیلم Knock at the Cabin – Knock at the Cabin

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: Knock at the Cabin – Knock at the Cabin

کارگردان: M. Night Shyamalan

ژانر: ترسناک، رازآلود، معمایی.

انتشار: 2023

بر اساس : کابین در انتهای جهان – اثر پل جی ترمبلی

موسیقی: هردیس استفانس دوتیر.

محصول کشور: آمریکا.

امتیاز (imdb): 6.4

بازیگران:

  • دیوید باتیستا
  • روپرت گرینت
  • نیکی آموکا برد
  • بن آلدریج
  • جاناتان گراف

خلاصه

هنگامی که در تعطیلات در یک کلبه دورافتاده است، یک زن جوان و والدینش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می شوند که از خانواده می خواهند تصمیمی غیرممکن و دیوانه کننده برای جلوگیری از آخرالزمان بگیرند. با دسترسی محدود به دنیای خارج، این خانواده باید تصمیم بگیرند که به چه چیزی اعتقاد دارند و آیا می توانند قبل از نابودی همه چیز، فداکاری نهایی را انجام دهند یا خیر.

در مورد فیلم

این فیلم شیامالان به جای بازتاب آنلاین ابهامی که می توانست مثمر ثمر باشد، سوالاتی را که بسیاری از ما در مواجهه با تهدیدات محیطی و شبح خود ویرانگری نژاد بشر با آن مواجه هستیم، منعکس می کند و منجر به امید بیشتر به منافع علم و علم می شود. تکنولوژی یا بازگشت به ایمان مذهبی؛ در عوض، او ترجیح می دهد در میان کسانی باشد که در تاریک ترین خرافات افراطی زندگی می کنند. و این یک رویکرد سرگرم کننده برای مرد امروزی نسل ما است!

در نقد فیلم کابین ضربه بزنید

سبک شیامالان چیزی است که تقریباً در همه آثار او به چشم می خورد و به چشم می خورد. داستان های جسورانه و هیجان انگیز با عناصر ترسناک بر اساس درام انسانی بسازید.

در نقد فیلم کابین ضربه بزنید

بزرگترین شگفتی این فیلم نه در ایده و مضمون است و نه در تحویل و اجرای M. Night Shyamalan. بزرگترین شگفتی این فیلم دیو باوتیستا است. واقعاً تعجب آور نیست که او می تواند چیزی شبیه به یک انسان شرور را به خوبی بازی کند، اما چیزی که شگفت آور است این است که او می تواند یکی او یکی از بهترین نقش های خود را در این فیلم ایفا می کند. او همچنین تنها شخصیتی است که واقعاً موفق به ارتقای فیلم می شود، اگرچه بقیه فیلم به اندازه کافی بازیگر خوب دیگر دارد.

نظرات

در Rotten Tomatoes، 68 درصد از 303 منتقد مثبت هستند و میانگین امتیاز فیلم 6.3/10 است. در اجماع این وب‌سایت آمده است: «اگرچه اغلب ترسناک نیست و بخش‌هایی از داستان با جزئیات بررسی نمی‌شود، در کابین را بزن قوری که دعوت به تفکر و یکی این یکی از آثار گران‌قیمت شمالان است.» در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، این فیلم بر اساس 60 نقد، امتیاز 63 از 100 را کسب کرده است که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. نمره متوسط ​​”C” را در مقیاس “A+” تا “F” فیلم بگیرید، در حالی که مخاطبان مورد بررسی توسط Posttrack 56٪ امتیاز مثبت به آن دادند و 35٪ گفتند که قطعاً مایل به توصیه هستند.

نیک آلن با بررسی rogerbert.com، 2 ستاره از 4 ستاره را به فیلم داد و فیلمبرداری «غنی، خاکی» و بازی باتیستا را تحسین کرد، اما در کل فیلم را «ناامیدکننده و بیش از حد جدی» خواند و اشاره کرد که «شمن ها احتمالاً باید از این فیلم شروع کنند. [ژانر] باشد که آخرالزمان دور باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا