پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: جعبه پرنده

تاریخ انتشار: 2018

ژانر: ترسناک و نوجوانانه.

کارگردان: سوزان بیر

نویسنده: اریک هایزر

تهیه کنندگان: کریس مورگان-آاسکات استیوبر کلیتون تاونسند

بر اساس: جعبه پرنده اثر جاش مالرمن

امتیاز (imdb): 6.6

بازیگران:

ساندرا بولاک
تراوانته رودز
جان مالکوویچ
دنیل مک دونالد
جکی ویور
رزا سلزار
کلید مسلسل
بدی علا
تام هلندر
سارا پلسون
امی گومنیک
لیل رل هاوری

خلاصه

این فیلم داستان آخرین باری را روایت می کند که یک موجود یا موجودات بیگانه به سیاره زمین هجوم آورده اند و هرکسی که به خارج از محل زندگی خود نگاه می کند بلافاصله شروع به خودکشی می کند. در همین حال، برخی از بازماندگان برای زنده ماندن تلاش می کنند…

جعبه پرنده

در مورد فیلم

جعبه پرنده (به انگلیسی: The Flying Box) فیلمی ترسناک آخرالزمانی اثر سوزان بیر بر اساس رمانی به همین نام اثر جاش میلرمن است. این فیلم داستان مالوری (ساندرا بولاک) را به همراه فرزندانش «پسر» و «دختر» دنبال می‌کند که باید با چشم‌بند از جنگل و رودخانه عبور کنند تا به مکانی امن برسند. آنها چشمان خود را بسته اند زیرا اگر هیولا را ببینند خود را خواهند کشت.
بازیگران فیلم بسیار عالی بازتاب آنلاین شده اند. در فیلم های ترسناک، دیالوگ باید همیشه مخاطب را بیشتر درگیر داستان فیلم کند و روابط بین شخصیت هایی را که در یک موقعیت وحشتناک گرفتار شده اند عمیق تر کند. با بازیگرانی چون جان مالکوویچ، بی دی وانگ و جکی ویور هیچ ایرادی ندارند و این شخصیت ها به اندازه ساندرا بولاک روی فیلم تاثیر دارند. صحبت های این بازیگران به خوبی با فضای دلهره آور فیلم همخوانی دارد و عبارات خود را با ترس، عصبانیت و میل به زنده ماندن تلفظ می کنند. خواسته ای که تمام اعمال شخصیت ها را توجیه می کند.

جعبه پرنده
اما داستان فقط درباره بقا نیست، بسیاری از مضامین فیلم حول محور مادری می چرخد. بچه های فیلم دیالوگ های زیادی ندارند اما در سکوت و با زبان بدن نقش شخصیت هایی را بازی می کنند که دو قدمی مرگ هستند. رابطه بین مالوری و فرزندانش یک رابطه طبیعی مادر و فرزند نیست، بلکه بر اساس نیاز به زنده ماندن تعریف می شود و باعث می شود مالوری به جای دلداری بر سر آنها فریاد بزند. بسیاری از تماشاگران نوشته اند که تماشای این قسمت های فیلم آزاردهنده بوده است، اما در واقع این صحنه ها به خوبی منطق موقعیت فیلم را دنبال می کنند و هر چه فیلم جلوتر می رود، بیننده بیشتر و بیشتر متوجه می شود که عشق عمیقی بین آن ها وجود دارد. آنها را مالوری و فرزندانش
شخصیت های اصلی فیلم هر لحظه در معرض خطر قرار می گیرند و همین عامل باعث می شود نگاه بیننده بر روی صفحه متمرکز شود.

برای بسیاری از مخاطبان، «جعبه پرنده» آنقدر تجربه جذاب است که از صرف دو ساعت صرف آن پشیمان نخواهید شد.

گفتگوی بازتاب آنلاین شده
تام: زندگی کردن، زندگی کردن نیست. زندگی خیلی بیشتر از الان است و می تواند خیلی بهتر باشد، شما می توانید آن را بهبود ببخشید.

جعبه پرنده

حواشی فیلم

– خود ساندرا بولاک از سارا پالسن خواست که نقش خواهرش را بازی کند.
– ساندرا بولاک چندین بار در حین فیلمبرداری به دلیل بستن چشم بند به دوربین رفته است.
– ساندرا بولاک گفت که حدود نیمی از فیلمبرداری را با چشمان بسته گذرانده است.
– نتفلیکس چالش «Bradbox» را برای بازاریابی فیلم در شبکه های اجتماعی راه اندازی کرد که در آن افراد سعی می کردند در حین فیلمبرداری با چشمان بسته کارهای روزمره خود را انجام دهند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما