پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: بمب; یک عاشقانه

ژانر: درام، جنگی

سال انتشار: ۱۳۹۶

کارگردان: پیمان معادی

تهیه کننده: احسان رسول اف.

بر اساس: طرحی از مانی حقیقی

امتیاز (IMDB): 6.5 از 10

بازیگران:

لیلا حاتمی
پیمان معادی
سیامک انصاری
حبیب رضایی
سافاری در تایلند
بهادر مالکی
صبا گرگین پور
محمود کلاری
عرشیا عبداللهی
نیوشا گلوبال
صدرعلی محمدی

معرفی فیلم بمب; یک عاشقانه

خلاصه فیلم

فیلم بمب داستانی عاشقانه است که داستان زن و شوهری (پیمان معادی و لیلا حاتمی) را روایت می کند که در زندگی زناشویی خود دچار مشکل می شوند و این مشکلات به حدی است که زوج داستان ما به زیرزمین خانه پناه نمی برند. مجتمع مسکونی آنها حتی در زمان بمباران، اما فقط در اتاق ها. آنها تا پایان بمباران جدا از هم زندگی می کنند و از سوی دیگر بیانگر عشق دختر و پسر نوجوانی به نام سعید و سمانه است که در جریان بمباران با هم آشنا می شوند. تهران و زمانی که خانواده ها به زیرزمین در زیرزمین پناه می برند.

در مورد فیلم

یکی علاوه بر داستان عاشقانه، یکی از نقاط قوت فیلم که بسیار مشهود است، لوکیشن ها و سکانس هایی است که در مکتب آن زمان می بینیم که ما را به یاد دهه های 60 و 61 می اندازد و دوران شکوفایی آن را نشان می دهد. جنگ و گرافیتی روی دیوارهای مدرسه. به نوعی خاطرات دوران سخت جنگ را به بیننده یادآوری می کند و بیننده را بیشتر با فیلم، اتفاقات و شخصیت ها حس می کند.

یکی دیگر از نکات مثبت فیلم کارگردانی قوی آن و نمایش تمام صحنه ها با جزئیات کامل است و دیگری موسیقی فیلم که اثر نوازنده معروف النی کاریندرو است که موسیقی صحنه های فیلم است. . که دیالوگ ندارند و دیالوگ هایی که O دارند هیجان انگیزتر هستند.

در کل اگر بخواهیم نقطه قوت اصلی فیلم را بیان کنیم، می توان به تلخی و شیرینی دهه 60 اشاره کرد، عاری از اغراق های مرسوم و گاف های این چنینی و تصویر آن باورپذیر است.

حرف آخر

در پایان می توان گفت که فیلم بمب، فیلمی عاشقانه از دلتنگی های ما در دوران تحصیل است و در برهه ای حساس در کشور است که با چاشنی عشق آمیخته شده است و در عین حال. فیلمی احساسی، خانوادگی، فرهنگی و اجتماعی که برای کسانی که اوایل انقلاب و دوران جنگ را گذرانده اند بیشتر لذت خواهند برد، فیلمی که با وجود نقاط ضعفش دیدن آن به همه توصیه می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما