اخبار روز سینما

معرفی فیلم برادران لیلا سایت منتخب

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام فیلم: برادران لیلا
  • تاریخ انتشار: 1401
  • مدت زمان: 165 دقیقه
  • ژانر: درام، خانوادگی
  • کارگردان و فیلمنامه نویس: سعید راوشیت

بازیگران: سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و…

خلاصه

این فیلم داستان دختری به نام لیلا را روایت می‌کند که با پدر و مادر و خواهر و برادرش زندگی می‌کند و همگی درگیر مشکلات مالی می‌شوند تا اینکه لیلا پیشنهاد می‌دهد تا فروشگاهی را در پاساژی که در آن کار می‌کند برای بهبود وضعیت خانواده پیش خرید کند…

در مورد فیلم

فیلم برادران لیلا یکی یکی از بهترین فیلم های جدید ایرانی به حساب می آید که فرصت اکران در ایران را نداشته است. این فیلم که یکی این یکی از جنجالی ترین فیلم های جدید است. به عقیده برخی، اهداف سیاسی را دنبال می کند. علاوه بر این، بسیاری معتقدند در فیلم برادران لیلا، حرمت پدر و مادر نقض شده است. اما برادران لیلا فیلمی باکیفیت است و از نظر بسیاری از بینندگان بهترین فیلم ایرانی سال 1401 است.

جنجالی ترین قسمت فیلم برادران لیلا سیلی زدن لیلا به پدرش است. سکانسی که در جامعه سنتی ما سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این سکانس لیلا با جسارت پدرش را جلوی چشمان مادر و خواهر و برادرش سیلی می زند. مهم نیست که پدر در فرهنگ و مذهب ما بسیار محترم است.

نقد و بررسی فیلم توسط برادران لیلا; رستگاری در حمام

آخرین کلمه

برادران لیلا قطعا فیلمی سرگرم کننده است که مخاطب را تا مدت ها خسته نمی کند. شهرکی در این فیلم نیز مانند دیگر آثار او توانسته تنش ایجاد کند و مخاطب مشتاق است ببیند سرنوشت این خانواده پرمشغله به کجا می رسد، فارغ از اینکه دنبال چرایی و چگونگی داستان است. . .

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا