اخبار روز سینما

معرفی فیلم بادیگارد هیتمن

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

معرفی فیلم بادیگارد هیتمن

نام فیلم: بادیگارد هیتمن

کارگردان: پاتریک هیوز

سال انتشار: ۱۳۹۶

کشور سازنده: آمریکا

ژانر: اکشن، کمدی

امتیاز (imdb): 6.9 از 10

بازیگران: رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، گری الدمن، سلما هایک، الودی یونگ، یواخیم دی آلمیدا، کریستی میچل و ریچارد ای. گرانت

خلاصه

مایکل برایس یک محافظ سه ستاره است که مجبور است از یک قاتل محافظت کند. قاتل حرفه ای که رسما 20 قتل در 10 کشور را در کارنامه خود دارد. این قاتل برای اثبات اتهام رئیس جمهور سابق بلاروس متهم به نسل کشی باید در دادگاه شهادت دهد و مایکل مامور حفاظت او می شود. فیلمی اکشن کمدی و عاشقانه با صحنه های تیراندازی، خونریزی، تعقیب و گریز و داستانی جذاب که محصول سال 2017 آمریکا می باشد.

هیتمن

در مورد فیلم

فیلم بادیگارد مزدور به کارگردانی پاتریک هیوز در سال 2017 ساخته شده است.این فیلم محصول کشور آمریکا و ژانر اکشن کمدی می باشد.

فیلمسازی جذاب فیلم که کاملاً در خدمت جلوه های اکشن و سرگرم کننده آن انجام شده است، همراه با کارگردانی نادیده گرفته شده که دقایق کار را شکل می دهد، فضای بصری جذابی را ایجاد می کند که احتمالا فقط کارگردانی فیلم را دچار مشکل می کند. توجه عموم به خودش در چند لحظه فضایی که در آن همه عناصر فیلم به شکلی جذاب در هم می آمیزند، همیشه جلوه ای منحصر به فرد را ارائه می دهد.

هیتمن

حتی جلوه های فنی فیلم که طیف وسیعی از عناصر مختلف سینمایی را در بر می گیرد، همیشه موازی با نحوه روایت داستان و مطابق با جنبه های مهم داستان شخصیت ها است. آن دسته از جلوه های فنی که شامل برش های اکشن سریع و هیجان انگیز و سکانس های خنده دار می شود و به طور رسمی قدرت تدوین و کارگردانی استفاده شده در طول ساخت فیلم را نشان می دهد.

هیتمن

حرف پایانی

“حافظ قاتل” به سه دلیل باید دید: رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون و رابطه فوق العاده ای که بین این دو جریان دارد.

لازم به ذکر است که خشونت زیادی در آن به تصویر کشیده شده است که برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست.

خشونتی که بسیار عادی می شود و همراه با طنزی که ما را به یاد رفتار تام و جری می اندازد! زیرا قهرمانان داستان از شدیدترین انفجارها، تیراندازی ها و تصادفات جان سالم به در می برند! و به نظر می رسد که آنها افراد مسن هستند.

از لحظه ای که تماشای The Hitman’s Bodyguard را شروع می کنید، فیلمی مثال زدنی، سرگرم کننده و دوست داشتنی در انتظار شماست. فیلمی که به بهانه انجام کارهای مهمی چون شخصیت پردازی و معرفی داستان، هیچ نقطه ای از روایت خود را به دقایق خسته کننده تبدیل نمی کند و همواره تک تک بر اهداف خود تمرکز می کند و توجه بیننده را به خود جلب می کند و برای آنها جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند. لذت دو ساعته

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا