اخبار روز سینما

معرفی سری Shield: The Shield

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: سپر

  • خالق: شاون رایان
  • سال انتشار: 2002 تا 2008
  • تعداد قسمت ها: 88
  • ژانر: درام، جنایی و ترسناک
  • میانگین امتیاز The Shield در IMDb: 8.7

بازیگران: مایکل چیکلیس، کاترین دنت و رید دایموند و…

خلاصه سریال

داستان یک اداره پلیس لس آنجلس واقع در شهر است. در این زمینه برخی از نیروهای پلیس خیلی صادق نیستند. اگر بخواهند قوانین را زیر پا می گذارند و علیه سایر همکاران خود کار می کنند. تا خیابان ها را ایمن نگه دارید و از منافع شخصی خود محافظت کنید.

سریال Shield به طور گسترده مورد تحسین و استقبال منتقدان قرار گرفت یکی به عنوان یکی از بزرگترین آثار تلویزیونی تاریخ شناخته می شود.

در مورد سریال

SHIELD یک سریال درام آمریکایی است که در 12 مارس 2002 با بازی مایکل چیکلیس در FX پخش شد و پس از هفت فصل در سال 2008 به پایان رسید. این سریال که به خاطر نمایش پلیس های فاسد شناخته می شود، در ابتدا Rempart، Rempart نام داشت. یکی این یکی از ادارات پلیس لس آنجلس بود که پس از رسوایی که در رسانه ها به ارمغان آورد به خاطر افسران فاسدش مورد توجه قرار گرفت. پس از گزارش پلیس لس آنجلس، این شبکه نام سریال را به SHIELD تغییر داد. شان رایان این سریال را برای فاکس و سونی تهیه کرد و نتیجه آن از شبکه FX پخش شد.

بازیگران مشهور زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداختند، از جمله گلن کلوز که نقش اول زن را در فصل چهارم بازی کرد و فارست ویتاکر که در فصل پنجم و ششم به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. فرانکا پونته که در فصل پنجم بازی کرد و لوری هولدن که از سریال The Walking Dead می شناسید.
این سریال نقدهای بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده و جوایز متعددی را از جوایز معتبر آمریکایی دریافت کرده است. در سال 2002، جایزه گلدن گلوب بهترین سریال درام را برای فصل اول دریافت کرد و مایکل چیکلیس جایزه بهترین بازیگر مرد را در مراسم گلدن گلوب و امی در همان سال به خانه برد.

SHIELD درباره یک اداره پلیس لس آنجلس در منطقه خیالی “فارمینگتون” (مزرعه به اختصار) است که از یک کلیسای متروکه به عنوان ایستگاه پلیس استفاده می کند. در این منطقه گروهی از کارآگاهان به نام Task Force، یک واحد فعالیت ضد گانگستری با الهام از واحد CRASH پلیس Rampart وجود دارد.

کارآگاه Vic Mackey رهبر گروه ضربت است که از گروهی از دوستان نزدیک ویک، Shane Wenderle، Curtis Lemansky و Ronnie Carducci تشکیل شده است. گروه ضربت از روش های غیرقانونی و غیراخلاقی بسیاری برای ایجاد آرامش در خیابان ها استفاده می کند و در این کار موفق هستند، هرچند از فعالیت های غیرقانونی و سرقت نیز سود می برند. در ادامه سریال شاهد تلاش این گروه برای جلوگیری از افشای جنایاتشان هستیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا