اخبار روز سینما

معرفی سری Mr.Robot

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: آقای ربات

ژانر: درام، روانشناسی

تهیه کننده: سام اسماعیل

نویسنده: سام اسماعیل

آهنگساز: مک کویل

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

تعداد فصل: 4

تعداد قسمت ها: 45

انتشار: 2015-2019

امتیاز (IMDB): 8.5

بازیگران: رامی ملک، کارلی چایکین، کریستین اسلیتر، پورتیا دابلدی، مارتین والستروم، مایکل کریستوفر، گریس گامر و بی.دی به

خلاصه سریال

الیوت آلدرسون یک برنامه نویس جوان و درونگرا است که به عنوان مهندس امنیت سایبری در Allsafe، یک شرکت امنیت سایبری در نیویورک کار می کند. الیوت دائماً با اضطراب اجتماعی، اختلال هویت چندگانه و افسردگی شدید دست و پنجه نرم می کند. الیوت یک فرد پارانوئید است. به این معنا که بسیار بی اعتماد و متوهم است. برای کنترل اوضاع از داروهای قانونی و غیرقانونی استفاده کنید و به درمانگر مراجعه کنید. او با هک کردن مردم با آنها ارتباط برقرار می کند و اغلب به عنوان یک شورشی سایبری در نظر گرفته می شود.

الیوت با مردی مرموز آشنا می شود که خود را آقای ربات معرفی می کند. آقای ربات به عنوان یک آنارشیست سرکش و رهبر یک گروه هکر زیرزمینی به نام F-Society معرفی می شود. او به الیوت پیشنهاد می کند که به گروه بپیوندد و خودش قانون را اجرا کند و البته به آنها کمک کند تا E-Corp، یک شرکت مالی چندملیتی فاسد را هک کرده و از بین ببرند. این شرکت که الیوت آن را Evil Corp می نامد، در واقع است یکی این یکی از بزرگترین مشتریان شرکت Allsafe است. الیوت می پذیرد و اکنون مهندس است که امنیت سایبری را در روز تامین می کند و این امنیت را در شب به چالش می کشد.

واقعیت جالب سریال.

ترفندهای واقعی

قطعاً با تماشای این سریال کنجکاو خواهید شد که چه تعداد از اشکالات داستان آن به واقعیت نزدیک است. پاسخ به این سوال قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. قطعا می دانید که روند داستانی این اثر واقعی نیست و تنها ساخته نویسندگان و تیم سازنده آن ها به حساب می آید، اما باز هم سام اسماعیل می خواست جزئیات داستانی سریال تا حد امکان به واقعیت نزدیک باشد. تمامی عملیات هک سایت های مختلف که در سریال می بینید، علاوه بر تخیلی داستان سریال، بسیار واقعی به نظر می رسند. خوب، به نظر واقعی می رسد زیرا همه چیز واقعی است و تمام هک های سریال انجام شده است. سام اسماعیل ایده اش را پیاده کند مایکل بازل مامور سابق جرایم سایبری FBI کمک های زیادی دریافت کرد تا اینکه سرانجام نام بازل در میان اسامی تیم سازنده سریال قرار گرفت.

در مورد سریال

سریال Mr Robot به مدت چهار فصل و در مجموع 45 قسمت بین سال های 2015 تا 2019 پخش شد که این سریال توانست نظر مثبتی را در این مدت به خود جلب کند. اطلاعات بیشتر در مورد این سری را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

فصل تعداد قسمت ها تاریخ قسمت اول. تاریخ پخش آخرین قسمت امتیاز گوجه فرنگی پوسیده امتیاز متاکریتیک
1 10 3 تیر 94 یازده شهریور 94 98% 79
2 12 23 تیر 95 31 شهریور 95 89% 81
3 10 19 مهر 96 22 آذر 96 92% 82
4 13 14 مهر 98 1 دی 98 97% 81

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا