اخبار روز سینما

معرفی سری Buffy the Vampire Slayer

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام سریال: Buffy the Vampire Slayer
  • خالق: جاس ویدون
  • سال انتشار: 1997 تا 2003
  • تعداد فصل: 7
  • تعداد قسمت ها: 144
  • ژانر: درام، اکشن و فانتزی
  • میانگین امتیازات برای Buffy the Vampire Slayer در IMDb:8.3

بازیگران: سارا میشل گلار، نیکلاس براندون و آلیسون هانیگان و…

نقد و بررسی سریال Buffy the Vampire Slayer

خلاصه سریال

داستان حول محور بافی سامرز، آخرین نسل از “قاتلان خون آشام” جوان می چرخد. مانند سایر اعضای حزب خود، باید با خون آشام ها، شیاطین و دیگر نیروهای تاریکی مبارزه کنید. در ابتدا، بافی یک زندگی عادی می خواهد، اما در نهایت متوجه می شود که باید سرنوشت خود را بپذیرد.

در مورد سریال

فیلمنامه این سریال تحسین شده اکشن فانتزی بر اساس فیلمی به همین نام نوشته شده است که در سال 1992 منتشر شد.

البته اتفاقات آن فیلم در محوریت داستان این سریال نیست و تنها از آن الهام گرفته شده است. در پخش اولیه بین چهار تا شش میلیون بیننده به تماشای قسمت جدید این سریال نشستند. بسیاری از منتقدان و بینندگان آن را تحسین کردند و آن را یکی از بهترین سریال های خارجی دانستند.

ویژگی های سری Buffy the Vampire Slayer

«جاس ویدون» که در فیلم‌های ترسناک دختران بلوند زیادی را دید که طعمه هیولا می‌شوند، تصمیم گرفت فیلمی بسازد که در آن یک نوجوان بی‌باک و گروهی از همکلاسی‌هایش بتوانند از خود در برابر این موجودات هیولا دفاع کنند. ساخت یک فیلم Buffy the Vampire Slayer محصول سال 1992 در نهایت منجر به ساخت سریالی با همین نام شد.

تا به امروز، مجموعه تلویزیونی Buffy the Vampire Slayer به الهام بخشیدن به یک ژانر تلویزیونی خاص ادامه می دهد، و سریال های تلویزیونی مشابه همچنان برای پر کردن خلاء بافی در تلویزیون ساخته می شوند، اگرچه هیچ کدام نتوانسته اند جذابیت بافی را برآورده کنند.

اما چه چیزی Buffy the Vampire Slayer را به این سریال جذاب و سرگرم کننده تبدیل می کند؟

گفته می شود بافی یک قاتل خون آشام است. یکی از آن دسته سریال هایی است که فصل های آن با استقبال خوبی مواجه می شود و بینندگانش را به سفری ماجراجویانه می برد که در آن مدام غافلگیر می شوند و هیچ گاه خسته و ناامید نمی شوند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا