پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Lost Dignity

ژانر: درام، خانوادگی

سال انتشار: 1402

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

تهیه کننده: محمدرضا منصوری

نویسنده: احمد سلگی

تعداد قسمت ها: 9

بازیگران : مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، الناز ملک، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، نادر فلاح، رحمان باقریان، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، لویی سیفی، رزبه پویش رئوفایی، لویی سیفی. ، سحر لطفی، مرضیه بدرق، وحید عبدالمجیدی، عباس قلی زاده، عماد درویشی، محمدمهدی نظری، ابراهیم طلاتی نژاد، آوین فرخی و آرشیدا درستکار.

خلاصه داستان

سریال «هویت گمشده» داستان زوجی به نام هاجر (با بازی بهاره افشاری) و امیر (با بازی مهدی حسینی نیا) از طبقه فرودست جامعه را دنبال می کند که بعد از 2 سال زندگی مشترک و بچه دار نشدن، به تدریج رابطه آنها با یکدیگر آغاز می شود. خنک می کند. امیر یک کارگر ساده است که در یک کارخانه مسئول بتن ریزی است و هاجر در یک کارگاه خیاطی کار می کند (که در ادامه داستان معلوم می شود که مدتی است بدون اینکه امیر بداند کار خیاطی را متوقف کرده است). ، همه چیز در زندگی روزمره و تکراری این زوج عادی به نظر می رسد تا اینکه تصادف هاجر و مرگ یک کودک همه چیز را به هم ریخت. حالا امیر به دنبال سوالات شرافتمندانه است. یکی سپس سر راه او قرار می گیرد. او که شخصیتی بدبین دارد، حالا به همه چیز شک می کند، مخصوصا هاجر…

کارگردان آبروی از دست رفته

سجاد پهلوان زاده کارگردان سریال پرمخاطب مشاط گمشیده; وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1392 با کار تدوین آغاز کرد. پهلوان زاده ابتدا تدوين فيلم «ساكن طبقه وسط» به كارگرداني سيدشهاب حسيني را بر عهده داشت و بعداً فيلم نفس به كارگرداني نرگس آبيار را تدوين كرد.

پهلوان زاده در ادامه فعالیت خود در این حرفه توانست فیلم های موفق و پرمخاطب لاتاری، ایستاده در غبار و داستان نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان و همچنین فیلم های مرد بازنده، خدا جیرجیرک را دوست دارد و سریال را تدوین کند. زخم کاری همچنین در فایل شما ظاهر می شود. اولین تجربه کارگردانی این تدوینگر توانمند و حرفه ای در سال 1401 با سریال پاییز بود و پس از موفقیت سریال پاییز، ساخت دومین سریال خود را با نام کرامت گمشده و با موضوعی متفاوت از سریال پاییز آغاز کرد. اولین سریال او .

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما