اخبار روز سینما

معرفی سریال کمدی دفتر: دفتر

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: The Office

ژانر: کمدی موقعیت، مستند

بر اساس: دفتر (نویسنده ریکی جرویز، استیون مرچنت)

توسعه دهنده: Greg Daniels

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

تعداد فصل: 9

تعداد قسمت ها: 201

سال انتشار: 2005-2013

امتیاز (imdb): 9

بازیگران : استیو کارل، راین ویلسون، جان کرازینسکی، جینا فیشر، بی جی نواک، ملورا هاردین، دیوید دنمن، لزلی دیوید بیکر، برایان بامگارتنر، کیث فلانری

در مورد سریال

دفتر (به انگلیسی: The Office) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر مستند و کمدی است که زندگی روزمره گروهی از کارمندان شرکت تخیلی Dunder Mifflin در اسکرانتون، پنسیلوانیا را به تصویر می‌کشد. این سریال بر اساس سریال بریتانیایی ساخته شده است. به همین نام

«دفتر» یک مجموعه تلویزیونی مستند کمدی است که بر اساس رویدادهای روزانه گروهی از کارکنان دفتر شعبه ای از شرکت کاغذی Dunder Mifflin در اسکرانتون، پنسیلوانیا ساخته شده است. سریال Office از سال 2005 تا 2013 از NBC پخش شد.

سریال Administration بر اساس سریال کمدی بریتانیایی به همین نام است که بین سال‌های 2001 تا 2003 از بی‌بی‌سی پخش شد. نسخه بریتانیایی The Office توسط ریکی جرویز و استیون مرچنت ساخته شد. این زوج هنری در نسخه آمریکایی این سریال به عنوان مدیر اجرایی تولید و همچنین فیلمنامه نویس قسمت های اول و قسمت «متهم» فصل سوم حضور داشتند.

گرگ دانیلز تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی یکی از مشهورترین نویسندگان تلویزیونی آمریکایی است که برنامه های تلویزیونی محبوبی مانند «شنبه شب زنده» و همچنین سریال هایی مانند «شاه تپه» و «سیمپسون ها» را نوشته است. “.

سریال مدیریتی نیز مانند نسخه بریتانیایی با یک دوربین و بدون حضور تماشاگر سر صحنه و یا خنده در پس زمینه فیلمبرداری شد تا جنبه مستندی به آن ببخشد. بازیگران اصلی این سریال کمدی نیز در ابتدا استیو کارل، راین ویلسون، جان کرازینسکی، جنا فیشر و بی جی نواک بودند، با این حال بازیگران سریال دستخوش تغییرات زیادی شده است.

وقایع مجموعه تلویزیونی دفتر در اسکرانتون، شهری کوچک و سرد در ایالت پنسیلوانیا رخ می دهد. در این شهر در قلب آمریکا اتفاق زیادی نمی افتد، به همین دلیل است که دفتر Dunder Mifflin شاید جالب ترین قسمت اسکرانتون باشد. داندر میفلین بازوی اداری یک شرکت بزرگ کاغذی است که شعبه اصلی و مرکزی آن در شهر نیویورک واقع شده است.

در این سریال نیز به دلیل کمیک بودن سریال اداری، کمبود شخصیت های عجیب و غریب وجود ندارد. مایکل اسکات (استیو کارل) فردی خوش قلب اما نسبتاً دور است که شعبه Dunder Mifflin را اداره می کند. او در کارش بهترین است و از این شرکت پول زیادی به دست آورده است.

مایکل همیشه ایده های جدید، عجیب و غریب و غیرمنتظره ای برای ایجاد هیجان در زندگی روزمره کارکنان دارد. مایکل که از نوجوانی می خواست فیلم بسازد حتی با همکاری کارمندان شرکت رویای خود را محقق کرد. پم بیزلی (جینا فیشر) منشی شاد و پرانرژی مایکل است که به همراه جیم هلپرت (جان کرازینسکی) قلب تپنده دفتر داندر میفلین هستند.

دوایت شروت (راین ویلسون)، رقیب دوم مایکل، رقیب اصلی جیم است. رایان هاوارد (بی جی نواک)، آنجلا مارتین (آنجلا کینزی)، کوین مالون (برایان بامگارتنر) و استنلی هادسون (لزلی دیوید بیکر) دیگر شخصیت های اصلی این مجموعه تلویزیونی درباره دفتر هستند که فضایی پرشور و جذاب را ایجاد می کنند که در آن داندر میفلین شرکت می کند.

چرا باید سریال مدیریت ببینیم؟

روابط سرگرم کننده و سرگرم کننده.

شخصیت های منحصر به فرد

یک کمدی عالی برای گذران زمان.

مجموعه The Office با ترکیب تمام جنبه های مثبت، از فیلمبرداری غیر معمول گرفته تا شخصیت پردازی، این کار را انجام می دهد یکی اگر یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ تلویزیون نباشد، می تواند لقب متفاوت ترین آنها را به خود اختصاص دهد. عنوانی شایسته و جذاب که اگرچه در طول 9 فصل و 201 قسمت خود فراز و نشیب های زیادی دارد اما سبک و هویت خود را حفظ کرده است. کسانی که این سریال را تا انتها تماشا کرده اند بر این باورند که تجربه و لذت زندگی با مایکل اسکات و کارمندانش در سریال های مشابه دیگری دیده نمی شود. پس اگر نیاز به تماشای یک کمدی متفاوت و فراموش نشدنی دارید، همین حالا سریال The Office را در لیست تماشای خود قرار دهید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا