اخبار روز سینما

معرفی سریال نوبت لیلی. سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام سریال: نوبت لیلی
  • سال انتشار: 1401
  • کارگردان: روح الله حجازی
  • تعداد قسمت ها: 24

بازیگران: مریلا زارعی، پردیس احمدیه، حمید فرخ نژاد، مهران غفوریان و گوهر خیراندیش و…

نمایی از شیفت لیلی.

خلاصه سریال

لیلی کتابی عجیب و مرموز پیدا می کند. لیلی از طریق این کتاب متوجه می شود که این اولین زندگی خانواده او نیست و آنها در مکان ها و زمان های دیگری زندگی کرده اند. حالا که این کتاب در دست لیلی است، نوبت اوست که این زندگی‌های زیسته را معنا کند.

مریلا زارعی در نمایی از موقعیت لیلی

در مورد سریال

سریال نوبت لیلی سریالی متفاوت از پلتفرم نماوا است که به جرأت می توان گفت هرگز با سبک خود در ایران ساخته نشده است. جدید بودن سبک، درک سریال را پیچیده و کمی محتاطانه می کند و بسیاری از مردم آن را دوست ندارند. اما در زمان پخش هم طرفدارانی داشت و مورد توجه قرار گرفت.

نویسندگان با استفاده از عناصر اسطوره، طلسم و نفرین و همچنین متافیزیک تلاش کرده اند تا روایتی جدید و جذاب بیابند.

پردیس احمدیه از محل لیلی

قسمت اول داستان بسیار خطی و ساده است و مخاطب به راحتی داستان را درک می کند. اما انجام کار اصلی در چند قسمت بعدی دشوار می شود و بسیاری از بینندگان داستان را از آنجا رها می کنند. در حالی که اگر کمی حوصله داشته باشید داستان شما را به دردسر می اندازد.

می توان گفت حجازی و شیرزاد با کنار گذاشتن مضامین جدید و کمتر مطرح شده در سینمای ایران راه سختی را بازتاب آنلاین کرده و داستان خود را به مسیری نامعلوم برده اند.

اگر سریالی می خواهید که شما را قلاب کند، توصیه می کنیم به نوبت لیلی بروید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا