اخبار روز سینما

معرفی سریال خرس: The Bear

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: The Bear

تهیه کننده: کریستوفر استورر

سال انتشار: 2022

ژانر: کمدی، درام

امتیاز (imdb): 8.6

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

تعداد فصل: 2

تعداد قسمت ها: 18

بازیگران: جرمی آلن وایت، ایبن ماس-باچراک، آیو آدابیری، لیونل بویس، لیزا کلمب زایاس، ابی الیوت و متی متیسون.

خرس یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط کریستوفر استورر ساخته شده است. جرمی آلن وایت در نقش یک سرآشپز جوان برنده جایزه بازی می کند که به زادگاهش شیکاگو بازمی گردد تا آشپزخانه آشفته ساندویچ فروشی برادر متوفی خود را اداره کند.

در سری خرس، کریستوفر استور ما را به دنیای آشفته و دائماً ویرانگر یک رستوران کوچک فرسوده به نام The Beef در شیکاگو می برد، جایی که ساندویچ های استیک و برخی غذاهای ایتالیایی-آمریکایی پخته می شود.

عنصر اساسی در شکل دادن به دنیای خاص The Bear فیلمنامه دقیق، بافت ظریف و قانع کننده آن است.

استورر توانسته است فضای یک آشپزخانه را با تمام هرج و مرج، تنش و استرس به وضوح به تصویر بکشد. او و دیگر فیلمنامه نویسانش در تصمیمی جسورانه، هر گونه داستان اضافی را که می تواند به این فضای خاص و واقع گرایانه لطمه بزند، حذف کرده اند.

دیدن کاراکترهایی که در این آشپزخانه کوچک با مشکلاتی در حال دویدن، مسخره کردن، دعوا کردن، داد و بیداد کردن، تعریف و تمجید از یکدیگر، احترام گذاشتن به ایده های یکدیگر و تلاش برای مقابله با چالش های جدید، جذاب و دوست داشتنی است.

خرس سریالی است که در مورد انسان ها با حساسیت موشکافانه صحبت می کند. درباره ما و افرادی که در اطرافمان می بینیم.

آنها به معنای واقعی کلمه یک تیم یا خانواده آشفته و ناسازگار هستند که سعی در دستیابی به هارمونی سازنده دارند و این تعادل و هماهنگی حاصل نمی شود مگر اینکه گاهی همه چیز و حتی خودشان را زیر سوال ببرند. تا با دردها، رنج ها و ترس های خود روبرو شوید و در هر زمان آماده چالش های جدید و ایده های جدید باشید. و این چیزی است که به این همه بحث و درگیری، سوختن و فریاد، گریه و خنده، شادی و غم، صمیمیت و غم معنا می بخشد و این چیزی فراتر از زندگی است! در نقطه‌ای از سریال، شخصیت ریچی در پاسخ به سوال کارمن در مورد ترس از چیز خوب چون ممکن است اتفاق بدی در آینده بیفتد، به «زندگی» اشاره می‌کند. بله، خرس سریالی است که در مورد انسان ها با حساسیت موشکافانه صحبت می کند. درباره ما و افرادی که در اطرافمان می بینیم.

خارس در 23 ژوئن 2022 پخش خود را در Hulu آغاز کرد. این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، به خصوص برای کارگردانی و بازی بازیگرانش. در جولای 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که در 22 ژوئن 2023 و شامل 10 قسمت بود. این سریال در جوایز امی 2024 نامزد و برنده بهترین سریال شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا