اخبار روز سینما

معرفی سریال بدون سایت بازتاب آنلاینی فرشته

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: گناه فرشته

ژانر: درام و جنایی

سال انتشار: 1402

سازنده: حامد عنقا

تعداد قسمت ها: 18

کشور سازنده: ایران

بازیگران: شهاب حسینی، لادن مستوفی، نفس بازغی، محمدمهدی سلطانی، امیر آقایی و…

خلاصه سریال

مجموعه تلویزیونی گناه فرشتگان با سکانسی تکان دهنده آغاز می شود. در ابتدای سریال دختری به نام فرشته رامی را می بینیم که با ظاهری خون آلود از یک عمارت مجلل فرار کرده و با اینکه گیج به نظر می رسد اما برای گزارش قتل به اداره پلیس می رود. گزارش قتل که نه تنها او را به عنوان متهم پرونده به اعدام محکوم می کند، بلکه زخم 14 ساله ای را باز می کند که منجر به درگیری بین هر دو خانواده می شود.

دو خانواده ثروتمند که سال ها پیش بر سر مسائلی مانند عشق و پول با هم درگیر شدند. یکی از طرف نزدیکان طرفین باعث نفرت و دشمنی عمیق هر دو شده است. پرونده دختری به نام فرشته باعث می شود تا فرزندان این خانواده ها بار دیگر با یکدیگر روبرو شوند و آنچه را حق خود می دانند به دست بگیرند و نبرد خوبی و بدی ایجاد کنند که از همان لحظه اول مشهود است. قسمت.

معرفی سریال Angel's No Showdown between Good and Evil - Gymfa

در یک سوی ماجرا وکیلی حرفه ای، مغرور و با تجربه به نام حامد تهرانی را می بینیم که درگیری خانوادگی اش با خانواده عشیری منجر به مرگ مادرش شد. حادثه دردناکی که علیرغم تلاش برای نشان دادن گناه بزرگ خانواده عشیری، موفق نشد و از آن زمان کینه ای شدید در دل داشت و به دنبال فرصتی برای تلافی است.

در آن سوی ماجرا، خانواده عشیری را داریم که پدرشان به جرم فساد و تبهکاری به طرز عجیبی کشته شد و همه کاسه ها و کوزه ها برای دختر جوان و بی گناهی به نام فرشته خراب شده است.

حواشی سریال.

روزنامه کیهان پس از پخش اولین قسمت از سریال «گناه فرشته» نوشت:یکی برای دو تن از شخصیت های مقتول سریال، نام پروانه دختر داریوش از سریال پخش شده از شبکه نمایش خانگی بازتاب آنلاین شده است. (پروانه نام همسر داریوش فروهر است.)» کیهان این اتفاق را کنایه ای به قتل های زنجیره ای ایران دانست و آن را «تهدید امنیتی» خواند و خواستار برخورد با عوامل این سریال شد.

در سومین قسمت از سریال «گناه فرشته» در چند عکس معروف، تصویر شخصیت داستان با نادر نادرپور، هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شجریان جایگزین شد. در پی این اتفاق، «انجمن مبارزه با نشر جعل» در بیانیه ای ضمن اعلام اعتراض خود، با انتشار تصاویر استفاده شده در سریال «گناه فرشته» در کنار تصاویر اصلی، عنوان کرد: ایجاد چنین تغییری در عکس اصلی در علاوه بر تحریف تاریخ، مصداق بارز نادیده گرفتن «حقوق معنوی افراد در عکس و خانواده‌هایشان» است.

نتیجه

«گناه فرشته» روایتی ساده و داستانی ساده دارد که این سادگی را به خوبی در درام گنجانده است. فیلمنامه نویس و کارگردان باید داستان خود را به شیوه ای ساده و روان بیان کنند. از اپیزود اول و سپس اپیزود دوم کم کم مخاطب در فضای روایی سریال قرار می گیرد و شخصیت ها جنبه های مختلفی از خود را معرفی می کنند.

حامد عنقا او در شخصیت پردازی سریال خود به خوبی پیش می رود و فضای داستان را به سمت فضای دوقطبی سوق می دهد. روایت آنگا در مورد زوج وکیلی که در هر دو طرف یک پرونده جنایی بودند، دوقطبی را تشکیل می دهد که مردم را به عنوان رهبر یا راهنما پشت پرده قرار می دهد.

«گناه فرشته» روایتی از خیر و شر است. خیر و شر ریشه در گذشته دارد. گذشته ای که عدالت در آن پیر شده و دیگر حقیقت و صداقتی وجود ندارد. عنصر صداقت. مهمترین ویژگی اسکریپت ها. حامد عنقا در واقع لایه بیرونی داستان، بررسی مفاسد اقتصادی و مافیای اقتصادی است، اما هسته اصلی و روح سریال مبارزه برای صداقت است. صداقتی که 14 سال از دست رفته هویت همه شخصیت هاست و اگرچه آدم های داستان در ابتدای سریال نشانه هایی از زندگی خوب و آرام را نشان می دادند، اما پشت آن زندگی شاد و لطیف، زخم هایی نهفته است. که بر اثر حادثه ای باز شد و از زخم یک حادثه قدیمی چرکی بیرون زد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا