اخبار روز سینما

معرفی سایت منتخب سریال Crime Partner

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: همدست

سال انتشار: 1402

ژانر: جنایی، معمایی

تهیه کننده: همایون اسعدیان – مازیار میری

نویسنده: امیر عربی

آهنگساز: کارن همایونفر

کشور سازنده: ایران

تعداد قسمت ها: 8

بازیگران:

  • سارا بهرامی در نقش میترا وکیل
  • المیرا دهقانی در نقش ندا
  • سجاد بابایی در نقش محسن
  • علی مصفا
  • بهناز جعفری
  • محمدامین شیرباف
  • مهتاب غنی
  • علیرضا ثانی فر
  • وحید آقاپور
  • محمدرضا مالکی

خلاصه سریال

«شرکت کننده در جنایت» داستان میترا وکیل سرشناس را روایت می کند که روزی در دفترش جنایتی رخ می دهد. از این رو برای دفاع از خود مجبور به تحقیق می شود. یکی او از مشتریان خود شروع می کند و در این راه با مشکلاتی مواجه می شود که حتی شغلش را به خطر می اندازد.

در مورد سریال

کارگردانی و قسمت فنی سریال پلیسی: قابل قبول.

مازیار میری به عنوان کارگردان تمام تمرکز خود را بر روایت صحیح داستان با کمک دوربین گذاشته است و همانطور که از این کارگردان مشهور و موفق انتظار می رود در جلوه ها و جذابیت های بصری سریال وسواس نداشته باشد تا تماشاگران. ، از دریچه تصویر، داستان را جذب و جذب می کند و درام خواهد بود. به عنوان مثال بازتاب آنلاین رنگ های سرد و بی روح و نورپردازی برای فضای بصری سریال، تنش بیشتری را برای مخاطب برای دنبال کردن داستان ایجاد نکرد و به جای اینکه در فضاسازی موثر باشد، گرانش و وزن سریال را از بین برد. تصویر و این مهمترین نقطه کارگردانی سریال است که به طور کامل اجرا شده و در خدمت روایت است، اما هیچ ارزشی به آن اضافه نمی کند. قابل قبول است اما تعجب آور نیست.

بازی در سریال Crime Partner: قابل قبول.

یک | کیفیت بازی بازیگران در هر نمایشی تا حد زیادی به متنی بستگی دارد که نقش را برای آنها توصیف و توجیه می کند. از آنجایی که فیلمنامه «شریک جنایی» در شخصیت پردازی و طراحی منحنی تغییر شخصیت ها و روابط آن ها با مشکل مواجه است، اجازه نمی دهد بازیگرانش به اندازه کافی بازی کنند.
دو | سارا بهرامی تمام تلاشش را می کند که تبدیل به یک وکیل معمولی و کلیشه ای نشود، اما مسیری که برای میترا مشیریان نوشته شده کلیشه ای ناب است. بهرامی خودش از اکثر نقش هایی که قبلا بازی کرده خیلی انحراف ندارد.
سه بعد از موفقیت شخصیتی که هومان سیدی در سریال عاشقانه بازی کرد، سریال های زیادی به شخصیتی که مانند شخصیت پیمان رفتار و زندگی می کند علاقه نشان دادند. اخیرا پس از موفقیت چشمگیر سریال پوست شیر ​​و محبوبیت شخصیت «رضا پروانه» شاهد حضور شخصیت بامرام و بین شهری در سریال هستیم که تا پایان از شخصیت اصلی حمایت می کند. محمدرضا ملکی بازیگر مسلط تئاتر و یکی از شناخته شده ترین شخصیت های فرعی این سال ها در سریال «شرکت کننده در جنایت» نقش آن شخصیت را بازی می کند.
چهار گره های زیادی در سریال توسط شخصیتی که علی مصفا بازی می کند باز می شود. شخصیتی که کاملا دانای کل است و با توانایی خاص خود همه مشکلات را حل می کند و ما نمی دانیم چیست. سردی و سکون ابدی مصفا به این نقش تزریق شده و آرامش را به هیاهوی اضافی این سریال می آورد.

آخرین کلمه

در نهایت باید «همدست» را به عنوان یکی وی از سریال های مهم، فاخر و خوش ساخت این روزها یاد کرد که توانسته اند با فیلمنامه ای روان و روان عموم مردم را به تماشای آن ترغیب کنند. و البته این سریال موقعیت خوبی برای مازیار میری است یکی او با اثبات اینکه می تواند ناگهان تغییر مسیر دهد و برود یک درام جنایی معمایی پر تنش بسازد و جنبه دیگری از توانایی های خود را به تماشاگران نشان دهد، این روزها به یکی از کارگردانان کارکشته تبدیل شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا