اخبار روز سینما

معرفی سایت منتخب داریوش

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: داریوش

کارگردان: هادی حجازی فر

نویسنده: هادی حجازی دور

تهیه کننده: نوید محمودی

سال انتشار: 1403

ژانر: درام، خانوادگی

تعداد قسمت ها: 13 (در حال پخش)

زمان پخش: ساعت 8 صبح هر چهارشنبه در فیلم نت

بازیگران: هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، زیلا شاهی، محسن قصابیان، عباس، وحید حجازی فر، امیر نوروزی، رامین راستاد، کیوان ساکتوف، علی صالحی، رایان سرلک، آتش تقی پور، سعید امیرسلیمانی، شیدا خلیق، بهار قاسمی، سعیدالعشرین .

خلاصه سریال

سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر در ژانر درام خانوادگی ساخته شده است.

سریال داریوش داستان مردی است که پس از یازده سال به شهری که از آن فرار کرده بازمی گردد. این سریال داستان زندگی خانواده ای از تهران را روایت می کند که با مشکلات و چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کنند. شخصیت اصلی داستان، داریوش، تلاش می کند تا وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده خود را بهبود بخشد. روابط خانوادگی و چالش های اجتماعی پیچیده ای دارد و مجبور است برای تامین زندگی بهتر برای خانواده خود تصمیمات سختی بگیرد.

معرفی سایت منتخب داریوش

زمان و نحوه انتقال

پخش سریال داریوش از 6 تیرماه ساعت 1403 هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.این سریال در 13 قسمت تولید شده و به صورت هفتگی پخش خواهد شد. کاربران اینترنت ایرانسل می توانند این سریال را بدون خرید اشتراک تماشا کنند. این پخش منظم و برنامه ریزی شده به مخاطب این امکان را می دهد که هر هفته منتظر قسمت جدیدی از این سریال جذاب باشد.

در مورد سریال

سریال داریوش به دلیل داستان جذاب و پرتنشش مورد توجه بسیاری از منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. بازی هادی حجازی فر در نقش اول تحسین برانگیز است و به خوبی توانسته عمق شخصیت داریوش را به تصویر بکشد. فیلمبرداری و کارگردانی حرفه ای نیز به ایجاد فضای مرموز و دراماتیک سریال کمک کرده است. برخی از منتقدان نیز به روایت قوی و پیچیده داستان اشاره کرده اند که باعث می شود بینندگان هر قسمت را با اشتیاق دنبال کنند. مناظر و موسیقی متن نیز به جذابیت بیشتر سریال کمک کرده است.

معرفی سایت منتخب داریوش

باید دید این سریال در آینده تا چه اندازه رضایت مخاطبان را جلب می کند…

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا