اخبار ارز دیجیتالعمومی

معرفی بهترین بروکر فارکس مناسب مبتدیان در sortbrokers

در بازار مالی فارکس نمادها و دارایی های معاملاتی بسیار متنوعی وجود دارند و معمولا تریدرها به دلیل نوسان بالا و حجم معاملات بر روی یک الی 2 نماد بازار فارکس به طور تخصصی کار می کنند. بنابراین بهترین بروکر برای مبتدیان باید اسپردها و کمیسیون معقول و مقرون به صرفه ای را در نظر بگیرد. همچنین شرایط معاملاتی مناسبی برخوردار باشد تا معامله گران مبتدی با خیال راحت در آن ثبت نام و اقدام به معامله خرید و فروش کنند. از این رو در این مقاله می خواهیم با نکاتی برای انتخاب بهترین بروکرهای فارکس آشنا شویم و با استفاده از وب سایت رسمی سورت بروکر، برترین کارگزاری های فارکس را بشناسیم. از این رو با ما تا انتهای این بلاگ همراه باشید.

بروکر مناسب مبتدیان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟!

بروکرهای مناسب برای افراد تازه کار و مبتدی بایستی اسپردها و کمیسیون کمی را به ازای هر لات معامله در نظر بگیرد. همچنین، بهترین کارگزاری ها باید حتما کپی تریدینگ و حساب دمو و آزمایشی را در اختیار تریدرها قرار دهد. تا در صورت تمایل و کسب تجربه بیشتر معامله گران ابتدا به صورت دمو اقدام به معامله کنند و سپ امکان افتتاح حساب با سرمایه کم و اندک را داشته باشد. چرا که اکثر تریدرهای تازه کار به دنبال حساب های سنتی و با مبالغ کم هستند.

علاوه بر آن، بهترین کارگزاری ها باید دارای حساب اسلامی، نرخ سواپ و بهره شبانه کم، واریز و برداشت ریالی و آسان و ارائه طیف وسیعی از جفت ارزهای بازار فارکس را داشته باشد. البته برای معامله گران بروکری که بونوس ها جذاب با قوانین آسان نیز داشته باشد، حائز اهمیت است. چرا که با استفاده از بونوس می توان حجم معاملات را بالاتر برد.

معرفی بهترین بروکر های فارکس در سورت بروکر

بهترین بروکرهای فارکس باید برای نمادهای معاملاتی شما شرایط معاملاتی خوبی را در نظر بگیرند. هنگامی که بروکرها از نقدینگی بالایی برخوردار باشند می توانند سرعت معاملاتی بالا به همراه اسپردهای کم را به معامله گران هدیه دهند. البته بهترین بروکرها نیز هر کدام چندین حساب معاملاتی دارند که شرایط معامله در هر حساب متفاوت است. معمولا اکانت های سنتی (cent) و استاندارد بروکرها کمیسیون ندارد و حداقل واریز وجه و افتتاح حساب در آن ها کمتر از 20 دلار است. اما اسپرد بالاتر و سرعت معاملاتی کندتری دارند. در حالی که حساب های حرفه ای کارگزاری ها همانند وی آی پی (Vip) و ای سی ان (ECN) دارای سرعت بالاتر و اسپرد کمتر است. در ازای آن از معامله گران کارمزد دریافت می کند.

در نهایت، شما معامله گران گرامی با توجه به فاکتورهای گفته شده می توانید از سایت sortbrokers ، جدول بهترین بروکرهای فارکس را مشاهده کنید.

در انتخاب بروکر به چه نکاتی باید توجه کنیم

نکات مهمی که در هنگام ثبت نام در کارگزاری ها باید مدنظر قرار دهید، عبارتند از:

  • میزان اسپرد و کمیسیون مقرون به صرفه و کم؛
  • دارای واریز و برداشت ریالی؛
  • ارائه پشتیبانی از زبان فارسی؛
  • دارای شفافیت، امنیت و اعتبار؛
  • ارائه طیف وسیعی از جفت ارزها و اهرم معاملاتی بالا؛
  • دارای اپلیکیشن تلفن همراه و وب سایت با رابط کاربری ساده.

پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از معیارهای مهم برای کاربران ایرانی، وجود پشتیبانی به زبان فارسی است. بروکری که از پشتیبانی ۲۴ ساعته و ترجیحاً زبان فارسی برخوردار باشد، بسیار حائز اهمیت است. چرا که داشتن تیم پشتیبانی قوی و سرعت پاسخگویی بالا برای رفع مشکلات احتمالی از فاکتورهای مهم معامله گران حرفه ای و مبتدی است.

 

روش‌های پرداخت

برای کاربران ایرانی، پشتیبانی از روش‌های پرداخت متنوع بسیار مهم است. با توجه به تحریم‌ها، بسیاری از روش‌های پرداخت برای تریدرهای ایرانی محدود شده است. بنابراین بهترین بروکرها برای رفاه حال معامله گران ایرانی واریز و برداشت ریالی و سریع را در دسترس تریدرها قرار داده اند. از طرفی اکثر کارگزاری‌های خارجی ریال را پوشش نمی‌دهند، بنابراین یک تریدر ایرانی معمولاً باید امکان واریز ارز به بروکر را داشته باشد.

دارای شفافیت، امنیت و اعتبار

صرافی باید شفاف بوده و اعتبار و شهرت خوبی در بین کاربران داشته باشد. همچنین، رگوله و مجوزهای معتبر را دریافت کرده باشد. داشتن گواهی‌های امنیتی، بیمه کردن وجوه سرمایه گذارن و کیف پول اختصاصی از ویژگی‌های مهم یک صرافی معتبر است.

دارای اپلیکیشن تلفن همراه و وب سایت با رابط کاربری ساده 

محیط کاربری جذاب و کارآمد در وب سایت که استفاده از آن راحت باشد، برای کاربران فارسی زبان اهمیت دارد. همچنین ارائه اپلیکیشن برای دسترسی لحظه به لحظه از طریق تلفن همراه برای هر معامله گر فارکس حائز اهمیت است.

ارائه طیف وسیعی از جفت ارزها و اهرم معاملاتی بالا

یک کارگزاری مناسب باید تمامی دارایی ها و جفت ارزهای قابل معامله در بازار فارکس را پوشش دهد. همچنین، درصد کارمزد و اسپرد معاملاتی کم از ویژگی‌های یک صرافی خوب است.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی نکات مهم در انتخاب بهترین بروکر فارکس برای مبتدیان و شرایط معاملاتی مختلف آن ها پرداختیم. در انتخاب بهترین بروکر برای معامله گرن مبتدی و تازه کار باید به رگولاتوری و مجوز ها، پلتفرم معاملاتی، اسپرد و کمیسیون، تنوع حساب های معاملاتی و خدمات پشتیبانی هر کدام از بروکر ها توجه کرد. چرا که بازار فارکس می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلندمدت باشد. انتخاب بروکر مناسب با شرایط و نیاز های شما، نقشی کلیدی در موفقیت شما در معاملات بازار فارکس، خواهد داشت. از این رو برای دانستن بهترین کارگزاری ها مناسب برای افراد تازه کار حتما به سورت بروکر مراجعه کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا