پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام انیمه: حمله به تایتان
  • سالهای صدور: از 2013 تا 2023
  • جنسیت: اکشن درام جنایی
  • سازنده: هاجیمه آسایاما
  • صداپیشگان: یوکی کاجی، ترینا نیشیمورا، مارینا اینوئه
  • تعداد قسمت ها: 98
  • امتیاز IMDB: امتیاز 9.1

خلاصه انیمه

داستان از شهری به نام شیگانشینا شروع می شود. بشریت با چندین دیوار احاطه شده است و همه مردم در یک فضای محدود زندگی می کنند. پشت این دیوارهای بلند، تایتان ها (غول های زیادی) پرسه می زنند و اگر انسان ها را ببینند می بلعند. این سریال از جایی شروع می شود که زادگاه ارن یگر پس از حمله تایتان ها و شکستن دیوار ویران می شود. او که از وقایع رخ داده آسیب دیده و ماجراهای تلخی را سپری می کند، به همراه دو دوست صمیمی خود، آرمین و میکاسا، تصمیم می گیرد تمام تایتان هایی را که تقریباً بشریت را نابود کرده اند، نابود کند.

پایان بحث برانگیز

زمانی که مانگا Attack on Titan در سال 2021 به پایان رسید، نتیجه داستان طرفداران را دچار اختلاف و ناراضی کرد. تا اینکه حتی نویسنده در نهایت اعتراف کرد که پایان داستان آنطور که او انتظار داشت پیش نیامده است. با دنبال کردن این داستان برای بیش از یک دهه، طرفداران امیدوار بودند که با رسیدن جنگ پرتنش به اوج خود، به یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنند. اما متاسفانه سرنوشت ارن در بازی Attack on Titan بسیاری از طرفداران را ناراضی کرد.

حرف آخر

چه طرفدار سریال های انیمه باشید و چه نباشید، به عنوان یکی از طرفداران این سریال، باید سری انیمیشن Attack on Titan که به تازگی به پایان رسیده را تماشا کنید. این سریال در سایت IMDB نیز فهرست شده است. یکی این یکی از بهترین سریال های تاریخ است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. داستان سریال پر از پیچیدگی است که از همان قسمت اول گریبان شما را می گیرد و آنقدر گریبان شما را می گیرد که یک لحظه از سرتان بیرون نمی آیید و نیاز به تمرکز دارد!

سریال از اوج نمی افتد و کیفیت خود را از ابتدا تا انتها از دست نمی دهد. بنابراین یکی این یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال سریال های عالی و با کیفیت هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما