اخبار روز

معدن دوباره فرو ریخت. چهار نفر زیر آوار

به گزارش بازتاب آنلاین، اداره کل بحران استانداری مرکزی ساعت 10 صبح امروز خبری مبنی بر ریزش بخشی از معادن سنگ در شهرستان شازند دریافت کرد. شما در حال تلاش برای رسیدن به این افراد هستید.

ایسنا نوشت: فرزاد مخلیس الائمه استاندار مرکزی با حضور در محل حادثه با اشاره به اینکه تیم های امدادی و مهندسی از ابتدای حادثه در محل حضور داشتند، افزود: میزان مین ها. فروپاشی بسیار بزرگ است و عملاً هیچ کار تخلیه با روش های معمولی وجود ندارد.

وی توضیح داد: ماشین آلات کافی از منطقه فراخوان شده و وزیر کشور دقایقی پیش در تماس تلفنی دستور کمک احتمالی سایر ایالت های فدرال را صادر کرد.

مخلص الائمه افزود: دستگاه های اجرایی با محوریت فرمانداری شازند مشغول عملیات امداد و نجات هستند و سگ های جستجوگر نیز برای تعیین محل دقیق آواربرداری کار ردیابی را انجام می دهند.

وی افزود: بخشی از ریزش به دلیل شیب منفی، احتمال سقوط مجدد را به همراه دارد. وی افزود: علت دقیق حادثه مشخص نیست اما بر اساس بررسی های اولیه روز گذشته انفجار مین به دلیل نبود حفاظ ایمنی و یا بارش باران در شب شرایط را تغییر داده و با توجه به فعالیت امروز سنگ زنی، مین به علت انفجار شکاف های روز قبل فرو ریخت.

در حال حاضر چهار نفر زیر آوار هستند و امیدواریم عملیات نجات ادامه یابد.

47.47.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا