اخبار روز سینما

معاون هنری ارشاد: ​​خواننده های رپ برای گرفتن مجوز باید پاپ بخوانند!

مسئول امور هنری وزارت مشاور هرگونه مجوز برای خواننده های رپ را رد کرد و گفت: مجوز دادن به سه خواننده رپ صحت ندارد و به خواننده ای که به رپ معروف است مجوز نداده است رپ در این کار و ژانر آن پاپ است. در واقع به موسیقی پاپ او مجوز دادیم.

به گزارش دیارمیرزا محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا اعطای مجوز به سه خواننده رپ صحت دارد یا خیر؟ گفت: نه این مشکل درست نیست. به عنوان یک قاعده، هنوز مجوزی برای موسیقی رپ اعطا نشده است. برای اثری که پاپ بود مجوز داده شد و خواننده معروف به رپ در آن اثر رپ نگذاشت و ژانر آن پاپ است. در واقع به موسیقی پاپ او مجوز دادیم. من دو نام دیگر ذکر شده را بررسی کردم. این دو خواننده اگر در ژانر پاپ بخوانند باید مجوز بگیرند.

سالاری درباره کارگروه تشکیل شده در وزارت ارشاد برای بررسی صدور مجوز «رپ» گفت: کارگروهی برای بررسی ژانر موسیقی رپ داریم اما اختلاف نظرها زیاد است. رپ یک سبک زندگی است که شامل موارد زیادی است، بنابراین نباید فقط کلمات و یادداشت ها را با هم ببینید. به همین دلیل هنوز به جمع بندی نهایی در این مورد نرسیده ایم.

در پی موضوع صدور مجوز برای برخی از خوانندگان رپ در دولت سیزدهم، اخیراً اخباری مبنی بر دریافت مجوز رسمی سه خواننده رپ «حمید صفت»، «چارسی» و «ددان» از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. . انجام داد، منتشر شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا