اخبار ارز دیجیتال

معاملات سلرف در اوکی‌ایکس آغاز شد؛ جهش قیمت SLERF و افزایش هیجان بازار!

اوکی‌ایکس (OKX)، یکی از صرافی‌های پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال، دو آلت‌کوین جدید به نام‌های دگن (DEGEN) و سلرف (SLERF) را لیست کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، طبق اطلاعیه منتشرشده توسط اوکی‌ایکس، زمان آغاز معاملات به شرح زیر است:

زمان آغاز سپرده‌گذاری: ۲۳ جولای، ساعت ۱۴:۰۰ به وقت UTC+۸

زمان آغاز معاملات SLERF/USDT: ۲۳ جولای، ساعت ۱۶:۰۰ به وقت UTC+۸

زمان آغاز معاملات DEGEN/USDT: ۲۳ جولای، ساعت ۱۷:۰۰ به وقت UTC+۸

زمان آغاز برداشت: ۲۴ جولای، ساعت ۱۸:۰۰ به وقت UTC+۸

دگن توکنی است که به عنوان پاداش برای کاربران پلتفرم اجتماعی فارکستر (Farcaster) معرفی شده و یک از مکانیسم منحصربه‌فرد برای تشویق جامعه استفاده می‌کند. این توکن بر روی شبکه بیس (Base) راه‌اندازی شده است.

از سوی دیگر، سلرف یک میم‌کوین مبتنی بر جامعه است که بر اساس مفاهیمی همچون اتحاد و پایداری و بر بستر بلاکچین ساخته شده است.

پس از اعلام این خبر، قیمت سلرف با بیش از ۳۳ درصد رشد روزانه به ۰.۲۹۳۲ دلار رسید. ارزش بازار این میم‌کوین هم‌اکنون به ۱۴۶.۶۳ میلیون دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم با رشدی ۳۸۵ درصدی به ۱۱۵ میلیون دلار رسیده است.

صرافی اوکی‌ایکس در ادامه اطلاعیه خود، به سرمایه‌گذاران هشدار داده که دارایی‌های دیجیتال محصولات سرمایه‌گذاری نوآورانه‌ای هستند که در معرض نوسانات قیمتی و ریسک‌های بالا قرار دارند.

این صرافی از کاربران خواسته که پیش از ورود به دنیای کریپتو، به‌طور کامل با این بازار آشنا شوند و با توجه به مدیریت ریسک و سرمایه، تصمیمات منطقی و معقولی اتخاذ کنند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا