اخبار روز

معافیت عدم غیبت به دلیل کفالت پدر مشمول چه کسانی می شود؟

در مواردی که پدر واجد شرایط کمتر از 75 سال سن داشته باشد اما بیمار و نیازمند مراقبت باشد، پس از بررسی نیاز پدر واجد شرایط به مراقبت توسط انجمن پزشکی و تایید نهایی، درخواست وثیقه به انجمن پزشکی ارائه می شود. کمیسیون رسیدگی به وظایف عمومی و در صورت تایید نهایی، پیش نویس انصراف تهیه خواهد شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: فقط فرزندان پسر سالم بالای 18 سال خانواده می توانند از معافیت کفالت برای پدران بالای 75 سال و یا پدران بیمار نیازمند مراقبت بهره مند شوند.

به گزارش برنا، سردار تقی مهری با تاکید بر اینکه معافیت مشمولان غایب خدمت سربازی تعلق نمی گیرد، گفت: داشتن برادر زیر 18 سال مانع از بهره مندی مشمول از معافیت سربازی به دلیل کفالت پدر نیست. “

سردار مهری تصریح کرد: در مواردی که پدر تحت تکفل زیر 75 سال سن داشته باشد اما بیمار باشد و نیاز به مراقبت داشته باشد، پس از بررسی نیاز پدر تحت تکفل در شورای پزشکی و تایید نهایی توسط سازمان نظام پزشکی، درخواست کفالت نگهداری مورد بررسی قرار می گیرد. هیئت رسیدگی به وظیفه عمومی و در تایید نهایی رای معافیت سربازی به مشمول صادر می شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قربانیان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا پیام رسان های داخلی سازمان (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresabazi@ تماس حاصل نمایند. از آخرین اخبار مرتبط مطلع شوید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا