اخبار روز سینما

ناز و عشوه اندیشه فولادوند در صداو سیما سرو صدای زیادی به پا کرده است!/فیلم

در ادامه می توانید فیلم منتشر شده ازاندیشه فولادوند را مشاهده کنید.

فیلم معاشقه اندیشه فولادوند بسیاری از اهالی صدا و سیما را شوکه کرد. اندیشه فولادوند در 7 مهر در سال 1362 در بیمارستان 503 ارتش تهران به دنیا آمد. اندیشه فولادوند فارغ التحصیل فلسفه، بازیگر سینما، شاعر و نویسنده است. اندیشه فولادوند برای نهمین تجربه سینمایی خود در سال ۱۳۸۸ برای فیلم «سنگ اول» برنده نخل طلای بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم جام جم شد.  اندیشه فولادوند از سال 1390 وقتی 29 ساله بود با سریال «شیدایی» کنار بازیگرانی چون امیر جعفری و گلاره عباسی وارد قاب تلویزیون شد.

زندگی شغلی اندیشه فولادوند

اندیشه در مجموعه تلویزیونی مریم مقدس تجربه بازیگری کوتاهی را به دست آورد. سپس در فیلم سربازان جمعه کاری به کارگردانی مسعود کیمیایی در نقش نقره ایفای نقش کرد. پس از این فیلم، اندیشه مدتی از سینما فاصله گرفت تا اینکه با فیلم ستاره‌ها ،کاری فریدون جیرانی به بازیگری بازگشت و تا امروز به فعالیت خود ادامه داد.

شاعری اندیشه فولادوند

اندیشه در عرصه شعر  هم تجربه دارد و در سال 1387 کتاب شعری به نام عطسه‌های نحس را از انتشارات ثالث منتشر کرد. در این کتاب 45 شعر وجود دارد. دومین دفتر شعر او «شلیک کن رفیق» با چاپ سوم در سال 1392 منتشر شد.

همچنین، آلبوم شعر و موسیقی آخرین حرف معاصر، مجموع‌ای شعر است که با صدای اندیشه و آهنگسازی فریبرز لاچینی منتشر شد. در سال 1392 نیز آلبومی تحت عنوان یک خیابان سهم یک افسانه نیست از اشعار اندیشه با موضوع جنگ و آهنگسازی کارن همایونفر منتشر شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا