اخبار روز سینما

مصیبت صدرالدین حجازی / برای صدرالدین حجازی دعا کنید


به گزارش بازتاب آنلاین صدرالدین حجازی بازیگر مشهور ایرانی است. خبر جدیدی مبنی بر وخامت حال صدرالدین حجازی منتشر شده است. صدرالدین حکازی به سرطان مبتلا شد. صدرالدین حجازی در بیمارستان بستری شد.

حال صدرالدین حکازی رو به وخامت است

همسر صدرالدین حکازی گفت: وی با اشاره به اینکه این بازیگر سابق سینما و تلویزیون در شرایط خوبی به سر نمی برد، مشکلات تهیه داروی درمان سرطان همسرش و مشکلات بیمه و پرداخت هزینه ها را تشریح کرد.

همسر صدرالدین حکازی گفت: وی با اشاره به اینکه این بازیگر سابق سینما و تلویزیون در شرایط خوبی به سر نمی برد، مشکلات تهیه داروی درمان سرطان همسرش و مشکلات بیمه و پرداخت هزینه ها را تشریح کرد.

صدرالدین حکازی بازیگر 76 ساله تاکنون در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی حضور داشته است. از جمله می توان به فیلم های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» اشاره کرد. فوق الذکر.

«جنگل کوچک»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سر»، «زیر زمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چهار دیواری»، «مختارنامه»، « تولد رنج، «کیمیا» و «بانوی سردار» از جمله سریال های آشنا و فراموش نشدنی این بازیگر است.

در حالی که اخیراً اخباری مبنی بر وضعیت نامناسب سلامتی این هنرمند به گوش می رسد، سونیا شکیبا همسر این بازیگر در دیدار با ایسنا، بیماری صدرالدین حکازی را تایید کرده و درخواست کمک خود را در طول مراحل درمان اعلام کرده است.

شاکیبا گفت: متأسفانه حال آقای حکازی اصلا خوب نیست، مهم ترین مسئله این است که ایشان یک بیمار خاص محسوب می شوند و من در تهیه داروهای ایشان با مشکل مواجه هستم. با وجود اینکه ایشان هنرمند این مملکت هستند، در مدت بیش از یک سالی که درگیر معالجه آقای حکازی بودم، با درد و رنج فراوان هزینه های درمان و بیمارستان را تقبل کردم. با اینکه بیمه بازنشستگی داشتند اما بیمه های موجود جوابگوی مراجعه ما به بیمارستان ها، مراکز درمانی و خرید دارو نبودند و یک سال است که پولی به ما نداده اند.

وی افزود: یک بار در فیلم «آخرین بازی خون» بازی کردم و همان لحظه متوجه شدم سینما ظلم است و بازیگر تاریخ انقضا دارد اما تازه متوجه عمق فاجعه شدم که هیچکس نمی پرسد چطور شد. و این بدترین چیزی است که در این مدت تجربه کرده ام. اطرافیان تنهایی سنگینی را بر من تحمیل کرده اند، اما با وجود 23 سال اختلاف سنی 30 سال است که با آنها زندگی می کنم و تمام تلاشم را برای حفظ آبرو و حیثیت آقای حکازی می کنم. اتفاقی که برای برخی دیگر از بازیگران افتاد، وضعیت پزشکی و خانوادگی آنها خبرساز شد، نباید برای آنها تکرار شود.

همسر این بازیگر گفت: چیزی که الان نیاز دارم این است که بیمه تکمیلی هیکازی بیگ را عوض کنم، امیدوارم این کار سریعتر انجام شود زیرا او عضو کانون بازیگران خانه سینما است اما می گویند باید تا این تاریخ انجام شود. شهریور اگر الان نیاز به حمایت بیمه ای داریم، صبر کنیم. من هم نگران این هستم که آقای حکازی با توجه به شرایط شیمی درمانی هر زمان که نیاز به بیمارستان دارد باید در کجا بستری شود تا بتوانیم هزینه های او را تامین کنیم. این نگرانی بزرگی است که با این شرایط بیمه می توانیم در مواقع اضطراری شرایط بستری و معالجه خاصی را بدون پرداخت هزینه انجام دهیم.

شکیبا یادآور شد که پیگیری هایی را از طرف خانه سینما انجام داده اما گفته اند که بودجه کافی برای تامین هزینه ها ندارند. اما در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری به دیدار این هنرمند رفتند و حمایت کردند. کمک مالی به درمان شوندگان حجاز.

صدرالدین حجازی در این گفتگو به سختی برای چند ثانیه چند جمله کوتاه در تایید حرف همسرش گفت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا