اخبار روز سینما

مشکل بازیگران زن قدبلند هالیوود به قول خودش / مشکلات عجیب و غریب قد بلندها!

اگرچه زنان قدبلند در زمینه‌هایی مانند مد و ورزش تقاضای زیادی دارند، بسیاری از این زنان در زندگی عادی با کلیشه‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند، فقط به این دلیل که قد بلندتر و متفاوت‌تر از اکثر زنان هستند. بازیگران قدبلند هالیوود نیز از مشکلاتی که در زندگی خود به خاطر این ظاهر با آن روبرو بوده اند صحبت کرده اند.


بیشتر بخوانید: نگاهی به استایل و اکسسوری های جذاب این بازیگر زن.


گوندولین کریستی – 190 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
گوندولین کریستی در سال های اخیر به لطف نقش های ماندگارش در سریال هایی چون «بازی تاج و تخت» و «روز چهارشنبه» به شهرت زیادی دست یافته است. با این حال، او برای رسیدن به این نقطه، سختی‌های زیادی را متحمل شده است. او قبلا به دلیل قد بلندش فقط برای نقش های خیلی خاص انتخاب می شد.

این بازیگر 44 ساله در مصاحبه ای در این باره گفت: به من گفته شد که به دلیل اینکه زنی قد بلند هستم و ظاهرم کمی غیرعادی است، احتمالا هرگز نتوانم بازیگر شوم.

با این حال او به لطف سریال چهارشنبه احساس کرد که ظاهرش هم بدون توجه به قدش زیباست. موفقیت این سریال باعث افزایش شهرت و محبوبیت کریستی شد. نقشی که او در این سریال داشت با تحسین زیادی روبرو شد.

الیزابت دبیکی – 190 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
الیزابت دبیکی به دلیل قد بلند و لاغری که داشت در زادگاهش استرالیا مدل شد. اما ورود به دنیای بازیگری برای او کاملا متفاوت بود. نقش‌هایی که برای او انتخاب شد، اغواکننده، شرورانه و حتی بیگانه بودند، مانند نقش او در فیلم Guardians of the Galaxy – جلد 2.

سرانجام در سال 2018 در فیلم “بیوه ها” بود که دبیکی توانست نقش یک فرد عادی را بازی کند. او در این باره در گفت‌وگویی گفت: برای من خیلی خوب است که نقش یک فرد عادی و طبیعی به من پیشنهاد شود. مثلاً خانم خانه دار یا جوانی که از وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایینی برخوردار است. تا به حال فرصت زیادی برای بازی در این نقش‌ها نداشتم.»

جینا دیویس – 183 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
جینا دیویس در بسیاری از فیلم‌های ماندگار از جمله تلما و لوئیز بازی کرده است، اما او کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. با این حال، او اخیراً در مورد اعتماد به نفس پایین خود به دلیل قدش در کودکی صحبت کرد. او اعتراف کرد که قد بلندتر از همکلاسی هایش باعث می شود در کنار آنها احساس ناراحتی کند.

او در مصاحبه ای گفت: من از بچگی قد بلندی داشتم، همیشه قد بلندترین بچه کلاس بودم، فرقی نمی کرد پسر باشم یا دختر، اینقدر متفاوت بودن برای من استرس زیادی داشت، آخرین چیزی که می خواستم این بود که متفاوت باشم.” اینطور نبود که بچه ها مرا مسخره کنند. من خودم این حس را داشتم. “احساس می کردم مثل بقیه نیستم.”

او همچنین گفت: “مادر من از اوایل می دانست که قدم زدن خیلی طولانی است و همیشه به من می گفت که خم نکنم.” گفت باید قد بلند بایستم. بنابراین در عوض باسنم را خم کردم تا کمی کوتاهتر شوم. خیلی دلم می‌خواست کوتاه باشد.»

نیکول کیدمن – 178 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
نیکول کیدمن، یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود، در فیلم ها و سریال های زیادی ظاهر شده است، تصویر او بر روی جلد مجلات زیادی دیده می شود و حتی برای بازی در فیلم «ساعت ها» جایزه اسکار را دریافت کرد. اما در دوران کودکی به دلیل قد بلند با مشکلات زیادی مواجه شد.

او در مصاحبه ای می گوید: «در نوجوانی به خاطر قدم ترس و ناامنی های روحی زیادی داشتم و تا 13 سالگی قدش به 178 سانتی متر رسیده بود.

شارلیز ترون – 175 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
شارلیز ترون در حرفه بازیگری خود انواع و اقسام نقش‌ها را دارد، از نقش‌های دراماتیک مانند فیلم «هیولا» (که در سال 2003 برای آن اسکار دریافت کرد) تا نقش‌های اکشن و شخصیت‌های شرور مانند مجموعه فیلم «سریع و خشمگین». سریع و خشمگین) و خشمگین).

با این حال او به راحتی به شهرت کنونی خود نرسید. به گفته ترون، قد او رسیدن به نقش هایی را که می خواست برایش آسان نمی کرد. او در این باره گفت: «نقش‌های واقعاً ارزشمند نصیب کسانی می‌شود که از نظر بدنی مناسب هستند و این تمام ماجراست.» چند نقش برای یک مدل 2.5 متری و شیک وجود دارد؟

بلیک متحرک – 178 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
بلیک لایولی فاش کرد که همکلاسی هایش او را مسخره کرده و حتی او را «آبلاردو» (یکی از شخصیت های نمایش عروسکی معروف «خیابان کنجد» که پرنده زرد بزرگی بود) صدا می کردند.

او در پستی اینستاگرامی نوشت: “در دوران دبستان بچه ها دستم را لمس می کردند و به من می گفتند پرنده چاق (چون من خیلی قد بلند بودم و موهایم طلایی بود). پس از این تجربه تلخ، حالا لایولی تاکید زیادی بر صحبت درباره پذیرش حضورش در شبکه های اجتماعی دارد.

سیگورنی ویور – 183 سانتی متر

مشکلات بازیگران زن مطرح هالیوود به قول خودشان.
ستاره فیلم هایی مانند “بیگانه” و “آواتار” همیشه به دلیل قد بلندش مورد توجه بوده است که این فرصت را به او داده است تا در نقش های جالبی انتخاب شود و به یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود تبدیل شود.

با این حال، در کودکی، قد ویور همیشه توسط دیگران غیرطبیعی تلقی می شد و حتی پدر و مادرش او را به همین دلیل نزد پزشک می بردند. به گفته ویور، زمانی که به قد فعلی خود رسید، او هنوز کودک بود که باعث نگرانی زیادی در خانواده و مدرسه شد. او گفت: زمانی که 11 ساله بودم، قدم به اندازه یک عنکبوت غول پیکر بود، فکر می کنم پدر و مادرم می ترسیدند که من دوباره بزرگ شوم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا