اخبار تهران

مشکل اصلی سکونت در پایتخت «اجاره بها» است

به گزارش بازار به نقل از ریال نیوز، رحمت حسین قالی پور کاندیدای حوزه انتخابیه تهران در گفت و گو با مشکلات و مسائل زندگی شهروندان تهرانی با بیان اینکه «تامین هزینه مسکن و اجاره بها» اولین کار است. دغدغه اقتصادی پایتخت نشینی است و افزود: کار، اعتیاد، سرقت و…) نبود حمل و نقل عمومی متناسب با جمعیت و حاشیه نشینی از دیگر مشکلات زندگی در تهران است.

وی همچنین بنزین بی کیفیت و خودروها و کارخانجات صنعتی و سوختن مازوت را از عوامل مهم هوای آلوده تهران برشمرد و تصریح کرد: بهترین راه حل برای حل معضل آلودگی هوای تهران ارتقای کیفیت بنزین و خودروها است. مدیریت، نوسازی و گسترش حمل و نقل. عمومی و تعطیلی صنایع آلاینده اطراف تهران.

او ادامه داد نبود وی حمل و نقل عمومی مناسب را مهم ترین دلیل ترافیک شهر تهران خواند و افزود: نبود زیرساخت های مناسب (توسعه و احداث بزرگراه ها و دسترسی های جدید و …)، خودروهای تک سرنشین، نبود فرهنگ استفاده از دوچرخه، نداشتن قوانین مناسب برای دورکاری کارمندان، نبود خدمات آنلاین عمومی و دولتی، ساعات کاری نامناسب ادارات و طرح های ناموفق مانند زوج و فرد از مهم ترین عوامل ایجاد ترافیک در شهر تهران است.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا