اخبار روز سینما

مشخص شدن تاریخ و زمان پخش فصل 2 سریال رئالیتی پدرخوانده با معرفی شخصیت جدید جک گنجیشکه!/جزئیات

زمان پخش فصل 2 سریال رئالیتی پدرخوانده مشخص شد. این رئالیتی شو روی پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد و جایگزین فصل اول آن خواهد شد.

فصل دوم پدرخوانده از پنجشنبه با حضور “جک گنجیشکه” آغاز می شود.

پدرخوانده در نقشی جدید و جالب می آید.

فصل دوم مسابقه پدر خوانده به کارگردانی سعید ابوطالب از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود که در آن شاهد ظهور شخصیتی جدید و جذاب به نام «جک گنجشک» خواهیم بود. شرح نقش ناپدری جک اسپارو را در ادامه خواهید خواند.

فصل جدید رئالیتی شو «پدرخوانده» از پنجشنبه دوازدهم روی آنتن می رود. مرداد ماه از پلتفرم «فیلم نت» شروع می شود. در این فصل، شرکت کنندگان باید در یک منطقه جدید که در واقع یک کشتی دزدان دریایی است، با هم «مافیا» را بازی کنند.

قبل از پخش فصل جدید فیلم آموزشی منتشر شد. امیر کاظمی در این ویدیو قوانین بازی در فصل دوم را با گریم «جک گنجیشکه» توضیح می دهد. مهمترین قسمت توضیحات او در این ویدیو مربوط به نقش جدیدی است که در فصل دوم به بازی اضافه شده است.

نام این نقش در واقع «جک» است، سمت مستقل بازی که جایگزین نقش «نوستراداموس» شده است. او نه در کنار شهر و نه در مافیا بازی می کند، او یک نقش مستقل است که سعی دارد بازی را به نفع خود به پایان برساند. اعلام رسمی فیلم The Godfather 2 زیر را ببینید.

روز پخش برنامه رئالیتی «پدرخوانده»: هر پنجشنبه

زمان پخش فصل 2 سریال رئالیتی پدرخوانده: از دوازدهم مرداد

شرح نقش پدر خوانده جک اسپارو

شرح نقش پدر خوانده جک اسپارو

طبق توضیحات رئیس کاظمی، «جک» هم روز و هم شب جاودانه است. اگر با رای دادن در روز خود از بازی خارج شود، به آخرین حرکت می رود، دیلر در لحظه انتخاب کارت نقش خود را بازی می کند و در پایان او را بیرون نمی گذارد. در شب با تیر هیچ حزب، مافیا یا شهروندی کشته نخواهد شد. یکی از راه های کشتن او با حس ششم است. یعنی تنها در صورتی که نقش «پدرخوانده» را به درستی حدس بزند کشته و از بازی حذف می شود.

راه دیگر برای بیرون بردن جک از بازی شکستن پنجره زندگی است. هر شب بعد از همه نقش ها از خواب بیدار می شود و یکی را انتخاب می کند. فردی که جک انتخاب کرده لیوان زندگی را می گیرد. البته به منتخب هیچ اطلاعی از انتخاب او داده نمی شود. اگر آن فرد در 24 ساعت آینده شب به هر طریقی کشته شود یا در روز بیرون رانده شود، جک از بازی با او خارج می شود و نقش خود را به عنوان ناظم توضیح می دهد.

آنونس رسمی پدرخوانده 2


جک چگونه بازی را به نفع خود تمام می کند؟

اگر همه اعضای اوباش خارج از بازی باشند و جک در بازی باشد، برنده است. شهروندان اگر جک را قبل از خروج آخرین عضو اوباش از بازی حذف کنند، برنده بازی هستند. همچنین اگر بازی در نهایت به مرحله دست دادن برسد و یکی از سه بازیکن باقیمانده جک باشد، باز هم برنده بازی است.

تغییر در قانون کارت ذهن زیبا

شخصی که کارت ذهن زیبا را انتخاب می کند فقط در صورتی باید جک را حدس بزند که نقش “جک” ظاهر نشود. با این حال، زمانی که نقش جک فاش می شود، باید فردی را که جک به او شیشه جان داد، حدس زد. شاید جذابیت جک متعلق به خودش باشد و خودش انتخاب کند. در این دو حالت جک به جای آن شخص از بازی حذف می شود.

زمان پخش فصل 2 سریال رئالیتی پدرخوانده

زمان پخش فصل 2 سریال رئالیتی پدرخوانده
انتشار فصل دوم مسابقه پدرخوانده

رئالیتی شو «پدر خوانده» محصول فیلم نت است. تعدادی از شرکت کنندگان فصل اول از جمله مجید واشقانی، امیرمهدی جوهله، امیرعلی نبویان، مجتبی پور بخش و دارا حیایی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، نجمه جودکی، نادر فلاح، علیرضا مهران، آشا محرابی، علیکا عبدالله. رزاقی و… آماده است. کارگردانی فصل دوم این رئالیتی شو نیز مانند فصل اول بر عهده «کامبیز دیرباز» است.

روز پخش برنامه رئالیتی «پدرخوانده»: هر پنجشنبه

زمان پخش فصل 2 سریال رئالیتی پدرخوانده: از دوازدهم مرداد

نام شرکت کنندگان فصل 2 The Godfather

نام شرکت کنندگان فصل 2 The Godfather
نام شرکت کنندگان فصل 2 The Godfather

طبق آخرین اخبار این افراد در حال تمرین برای حضور در فصل دوم پدرخوانده هستند:

سپند امیرسلمانی، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ ، بهار قاسمی، مهراب قاسم خانی، ترلان پروانه، نازنین کیوانی، مجید واشقانی،امیر علی نبویان، امیرمهدی ژوله، امیر کاظمی، نازنین کیوانی، هدی استواری، نجمه جودکی، نیما شاهرخ شاهی، شکیب شجره ،پیام احمدی نیا، باربد بابایی، سینارازانی، امین میری، آرمین رحیمیان و معین زندی

همچنین این افراد در فصل دوم پدرخوانده حضور ندارند:

مهران غفوریان، حامد آهنگی، بهاره افشاری، مریم مومن، ایمان صفا، علی صبوری، بهنام تشکر، حسین مهری، آشا محرابی و پوریا پورسرخ

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا