اخبار روز

مشاوره فوری کالا اسفند با این کد و شماره تلفن


به گزارش مانیبان، مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای 7 دهک درآمدی از 26 اسفندماه سال جاری آغاز شد و بر اساس اعلام وزارت رفاه اجتماعی برای هر خرید 11 اقلام ضروری 200 هزار تومان اخذ می شود.

طرح کالابرگ الکترونیک فجرانه 17 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و طبق اعلام مسئولان وزارت رفاه اجتماعی این پروژه در هفدهم بهمن ماه تکمیل می شود. در طرح کاتالوگ الکترونیکی فجرانه قرار گیرد.

در طرح فجرانه روال کار تغییر کرده و با وجود اینکه اعتبار تشویقی یارانه از 120 به 220 افزایش یافت، شرط خرید 200 هزار تومانی برداشته شد و تنها شرط بهره مندی از این اعتبار، خرید کالا در طرح کالابرگ است. ، بنابراین در صورت خرید کالایی در این طرح، مابه التفاوت آن از 220 هزار تومان پرداخت می شود.

مزیت بزرگ این طرح حذف نیاز خرید 200 هزار تومانی است که باید مشمول یارانه تشویقی شود و طی سه ماه تمام مشمولان یارانه می توانند از یارانه تشویقی جدید برای خرید کالابرگ بهره مند شوند. طرح.

طرح فجران با یارانه مضاعف 220 هزار تومانی 20 بهمن 1402 تا 20 اردیبهشت ماه 1403 اجرا می شود. دولت در زمینه اطعام مردم استراتژی بسیار خوبی دارد و علیرغم مشکلات بودجه ای این استراتژی را که بیشتر آن مربوط به کاتالوگ الکترونیکی است به نفع مردم دنبال می کند.

در اواخر سال 1401 اجرای آزمایشی پروژه الکترونیک کالابرگ آغاز شد و اکنون کالابرگ رواج یافته و دهک های 6 و 7 نیز به آن ملحق شده اند.

نرخ پذیرش خانوارهای یارانه ای در طرح کالابرگ به 16 درصد رسیده است. حال در طرح کالابرگ اگر معادل 200 هزار تومان یارانه یک نفر به خرید 11 قلم کالا از سبد کالابرگ اختصاص می یافت، 120 هزار مورد به دست می آمد که میلیون ها اعتبار تشویقی به یارانه آنها اضافه می شد که در همان زمان زمان در پایان آن ماه باید برای خرید آن 11 مورد هزینه می شد.

متقاضیان استفاده از کاتالوگ الکترونیکی می توانند با مراجعه به فروشگاه های شبکه ملی اعتبار (210000 خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی) اقلام اساسی را خریداری کنند.

برای مشاوره در مورد یارانه با کد دستوری باید این فرمول را وارد کنید:

#کد ملی*4*43857

این روش فقط به شما می گوید که آیا شما واجد شرایط دریافت یارانه هستید یا خیر و برای سرپرست خانوار قابل اجرا است. اما شما می توانید به نتیجه اعتراض کنید، در این صورت باید ببینید که آیا اعشار شما به درستی انجام شده است یا خیر.

عشریه و روش احتجاج آن.

دسیمالیزاسیون بر اساس ابعاد خانوار، تراکنش های بانکی، اطلاعات خودرو و حقوق و درآمد افراد انجام می شود و برای بررسی یا اعتراض باید به سامانه پشتیبانی مراجعه کنید.

ابتدا باید در سامانه پشتیبانی ثبت نام کنید. گزینه ورود یا ثبت نام در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه (که باید به نام متقاضی باشد)، کد ملی، تاریخ تولد و عبارت امنیتی، روی دکمه ارسال کد اعتبارسنجی کلیک کنید تا کد منحصر به فرد برای شما ارسال شود.

با وارد کردن این کد ثبت نام شما کامل شده و اطلاعات شما در سیستم ذخیره می شود.

اگر قبلا ثبت نام کرده اید به صفحه ورود رفته و با وارد کردن شماره موبایل و عبارت امنیتی روی گزینه ارسال کد اعتبارسنجی کلیک کنید.

پس از وارد کردن کد تایید، روی enter the support system کلیک کنید. با ورود به صفحه کاربری خود می توانید اطلاعات خود را بررسی کنید. در این صفحه از وضعیت آزمون تکمیلی خود مطلع می شوید و می توانید ببینید که آیا یارانه دریافت خواهید کرد یا خیر.

در این صفحه اطلاعات دیگری مانند عشریه، اعضای خانواده و اطلاعات شناسایی مالی در دسترس شماست.

اگر درخواستی برای بررسی پرونده خود دارید و نسبت به وضعیت یک دهم، اطلاعات شناسایی مالی و اعضای خانواده خود اعتراض دارید، از این صفحه ادامه دهید و گزینه درخواست بررسی را انتخاب کنید.

پس از ورود به این بخش، یک توافقنامه را مشاهده خواهید کرد. لطفاً آن را با دقت بخوانید و در صورت تأیید روی خواندن موارد بالا کلیک کنید و قبول می کنم. سپس ثبت نام را انتخاب کرده و ادامه دهید.

در این مرحله ابتدا اطلاعات خانه به شما نمایش داده می شود. آن را بررسی کنید و در صورت تایید گزینه صحیح را انتخاب کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا