به گزارش بازتاب آنلاین، چندی پیش «پالتیکو» در گزارشی نوشت که یکی یکی از دستیاران رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 در مصاحبه ای به تهیه کنندگان گفت که ترامپ “خسته” است و به همین دلیل از حضور در برنامه های تلویزیونی و مصاحبه ها خودداری کرد. این گزارش توسط تیم ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رد شد و آن را “دور از واقعیت” خواند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از انتشار این گزارش، «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، «آمادگی و وضعیت جسمانی» دونالد ترامپ را زیر سوال برد. یک ریاست احتمالی در کاخ سفید

هریس که این هفته 60 ساله می شود، در مورد سن و شرایط بدنی حریف 78 ساله خود گفت: “اگر از نامزدی برای انتخابات خسته شده اید، پس این سوال جدی وجود دارد که آیا برای آن آمادگی دارید یا خیر. “سخت ترین کار دنیا. “نه.”

در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 آمریکا، مسائل مربوط به سن و سلامت جسمی و روانی نقش مهمی ایفا کردند. نگرانی‌ها در مورد سلامت جسمی و روانی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا زمانی به اوج خود رسید که وی تصمیم گرفت از نامزدی دموکرات‌ها برای انتخابات 2024 کناره‌گیری کند. با این کناره گیری، او راه را برای جانشینی وی به عنوان نامزد دموکرات ریاست جمهوری، کامالا هریس، هموار کرد.

هفته گذشته، پس از انتشار گزارش کاخ سفید توسط پزشک کامالا هریس، که وضعیت جسمی و روحی نامزد حزب دموکرات را “عالی” توصیف کرد، کمپین او بلافاصله از این موضوع به نفع خود استفاده کرد و از رقیبش دونالد ترامپ پرسید. “آیا او چیزی را در مورد سلامتی خود پنهان می کند؟”

ستاد انتخاباتی ترامپ با استناد به مشغله کاری رئیس جمهور سابق، ادعای هریس را رد کرد.

ترامپ همچنین به اظهارات جدید هریس با عصبانیت واکنش نشان داد و نه تنها تاکید کرد که هیچ برنامه ای را لغو نکرده است، بلکه رقیب دموکرات خود را “بازنده” خواند که “انرژی خرگوش را ندارد”!

رو به هریس کرد و اضافه کرد: “بگو، تا حالا دیدی که من کمی استراحت کنم، نه تنها خسته نیستم؟” “من واقعا خوشحالم.”

311311

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما