اخبار ورزشی

فوری:پیوستن مسی به اینترمیامی قطعی شد!

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی اعلام کرد که لیونل مسی پس از رد پیشنهادات بارسلونا و الهلال عربستان به اینترمیامی پیوسته است.

داستان لیونل مسی در فوتبال اروپا به پایان رسید. او که برنده هفت توپ طلا در سال 2021 بود، به خاطر قوانین سخت‌گیرانه لالیگا و مشکلات مالی فراوان بارسلونا، نتوانست قراردادش را با کاتالان‌ها تمدید کند و به صورت بازیکن آزاد به پاریسن ژرمن پیوست. اما او با وجود فتح دو لیگ فرانسه در پاریس، با مشکلات زیادی نیز روبه‌رو شد. عملکرد ضعیف او در لیگ قهرمانان اروپا، سبب حمله هواداران اولترای پاریسی به او شد.

اما خبر خوبی برای هوادارن مسی از جمله بارسلونا و الهلال اعلام شد. هفته پیش، ناصر الخلیفی و پی‌اس‌جی رسماً اعلام کردند که لیونل مسی قراردادش را تمدید نخواهد کرد. این خبر، نشان دهنده این بود که بازگشت مسی به بارسلونا و الهلال به‌عنوان بازیکن بارسلونا، غیرممکن است.

اخبار و شایعات زیادی درباره بازگشت این ستاره 35 ساله به لالیگا شنیده می‌شد، اما جرارد رومرو و مارکا ادعا کردند که بازگشت لیونل مسی به بلوگرانا غیرممکن است. به جای این، فابریتزیو رومانو اعلام کرد که لیونل مسی با اینتر میامی به توافق رسیده و آمریکا را به عربستان ترجیح داده است. این انتقال در چند ساعت دیگر رسمی می‌شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا