اخبار روز

مسعود مزیکیان: یاشاسین تراختور/ به دلیل بی پولی نتوانستم بیمار را عمل کنم/ صدای کارگران و دختران و اقوام خواهم بود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، مسعود بیزیکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در جمع حامیان خود در شهرستان بهارستان که در ورزشگاه وزرشی قائم برگزار شد، با تشکر از حضور مردم در این تجمع گفت: به عنوان رئیس دانشگاه، اولین قدم من رسیدن به روستاها و مناطق محروم بود.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه از نظر پزشکی افراد فقیر بیشتر در معرض ابتلا به بیماری هستند و اگر بیمار شوند زودتر فوت می کنند، افزود: اگر سلامت جامعه را می خواهیم باید به آن ها نگاه کنیم. کسانی که فقیر هستند روی لبه دراز می کشند.

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: در زندگی ام دانش و مهارت خود را در خدمت حاشیه نشینان قرار داده ام.

دکتر گفت قول می دهم صدای بی صدای شما باشم و گفت: اگر رئیس جمهور انتخاب شوم می ایستم و صدای اقوام هستم، صدای کارگران می شوم، صدای دختران می شوم. و با زن بودنم صدای مظلومان و حاشیه نشینان خواهم بود.

وی تصریح کرد: من در درجه اول اصولگرا هستم. اصولی که من به آن اعتقاد دارم عدالت و حقیقت است. وقتی حقوق دیگران تضییع می شود باید دنبال اصلاحات برویم. حق هیچکس نباید تضییع شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه تاکنون به دلیل بی پولی امکان عمل جراحی وجود نداشت، گفت: کسانی را که پول ندارند و نمی توانند به بیمارستان خصوصی مراجعه کنند، درمان می کنم صدایی در این جامعه نیست من صدای زنان، جوانان، اقوام و مستمری بگیران خواهم بود.

دکتر تصریح کرد: از گفتن برخی چیزها می ترسم زیرا ممکن است ناتوان و خجالت زده باشم. من در دفاع از قانون کوتاهی نخواهم کرد. ما برای دفاع از خود در برابر ظالمان و ستمگران مسلمان شدیم.

حضرت علی (ع) در وصیت نامه خود فرمودند: «تو را به تقوا سفارش می کنم، آن حضرت می فرماید: «تقوا یعنی عبادت، علم، هوشیاری و هوشیاری». و اگر چیزی از شما گرفته شد، پشیمان نشوید.

این کاندیدای ریاست جمهوری خطاب به هواداران خود افزود: آیا می دانید چرا مردم محافظه کار می شوند و نمی توانند از حقوق دفاع کنند؟ چون برخی دلبسته دنیا هستند و از نرسیدن به مقام می ترسند. من اگر دنبال مقام هستم باید طوری صحبت کنم که آقایان صاحب قدرت با من قهر نکنند. من دنبال کار نیستم اگر بخواهند در این دنیا چیزی از من بگیرند، پشیمان نیستم.

پزشکان گفتند اگر این پیام را از حضرت علی (ع) شنیده بودیم، وضعیت ما اینگونه بود؟ و افزود: ما مقصریم. ما نتوانستیم کاری را که شایسته ملت است انجام دهیم.

وی تاکید کرد: ما تا آخر عمر برای ایران و کشور ایستاده ایم. برای ایرانیان عزت لطف است نه شرم و خشم.

نامزد ریاست جمهوری به گفتگوهای خود با یاشاسین تراختور پایان داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا