رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نماز جمعه در مصلی تهران را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره تمهیدات ترافیکی نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه این هفته تهران در مصلی تهران با حضور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) (مدظله العالی) برگزار می شود. بنابراین در این منطقه ممنوع است.

وی افزود: از ساعت 24 روز پنجشنبه 21 مهرماه در اطراف مسجد تهران در خیابان شهید قنبرزاده، خیابان عشقیار، خیابان شهید صابونچی و سپس در جاده شهید بهشتی نزدیک میدان تختی تا پل شهید مدرس و خیابان پاکستان و میرعماد توقف می کند. خیابان خیابان شهید مطهری تا شهید بهشتی و همچنین خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان شهید بهشتی و خیابان شهید مطهری و شهید سلیمانی حدفاصل شهید مدرس و شهید حقانی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همچنین از ساعت هفت صبح روز جمعه 21 مهرماه تردد در اطراف مصلی تهران ممنوع است. به عبارت دیگر از ضلع شمالی تقاطع خیابان های شهید قنبرزاده و شهید سلیمانی به سمت جنوب و همچنین ورودی خیابان هویزه و خرمشهر به خیابان شهید قنبرزاده و جلوتر از خیابان شهید بهشتی، از چهارراه سهرودی به سمت تردد است. در حاشیه خیابان شهید بهشتی و همچنین از غرب به شرق از طریق پل مدرس در مسیر ویژه اتوبوس های شرق به شرق.

وی ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد از ساعت 9 صبح روز جمعه 22 مهرماه در مسیرهای غرب، شرق، شمال و جنوب حسب ضرورت اعمال می شود.

موسوی پور گفت: از سمت شرق در خیابان های شهید بهشتی و شریعتی و در ادامه از میدان سبلان و بزرگراه شهید سلیمانی از پل شهید حقانی تا بزرگراه کردستان در دو جهت غرب به شرق و همچنین شرق به سمت شرق محدودیت ترافیکی اعمال می شود. پل سیدخندان و در صورت لزوم تردد از ضلع غربی تا پل شهید چمران را ممنوع می کنیم. همچنین در بزرگراه شهید مدرس از بزرگراه شهید سلیمانی تا فلکه هفتم تیر تردد رفت و برگشت ممنوع

وی با اشاره به وجود پارکینگ در اطراف مصلی افزود: پارکینگ های گلگشت، حکمت، صدرا و بنیاد مصطفان در قسمت شمالی، پارکینگ بیهقی در قسمت غربی و چهل سرا و لجستیک در جنوب فعال هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در بزرگراه شهید مدرس بعد از پل شهید سلیمانی به جز نقاطی که پارک در آنها ممنوع است در روزهای جمعه نیز می توان خودروها را به صورت مورب و موازی پارک کرد. در بزرگراه شهید همت و در بزرگراه شهید حقانی. همچنین این تسهیلات برای پارک خودروها در سایر خیابان های حاشیه ای مصلی در ضلع غربی، شرقی، شمالی و جنوبی ایجاد شده است.

سرهنگ موسوی پور درباره موتورسیکلت گفت: موتورسواران می توانند وسایل نقلیه خود را در جنوب، شمال، شرق و غرب مصلی پارک کنند. پارک موتور سیکلت در قسمت شرقی خیابان شهید حسینی، کوچه تیرداد، مهرداد و فرهاد و ضلع غربی خیابان آقاکیه نیز امکان پذیر است.

وی در خصوص حمل و نقل عمومی افزود: شرکت های اتوبوسرانی و تاکسیرانی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و همچنین مراسم عید سعید فطر از پارکینگ ها و جاده های اطراف، 7 مسیر تاکسی و اتوبوس و همچنین دو مسیر مینی بوس شرکت انفرادی آماده است. برای عملیات همچنین ایستگاه هفتم مترو تیر حرکت مومنین عزیز به سمت مسجد تامین می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: گیت شماره 21 بزرگراه مدرس در ضلع غربی نیز فعال است و به شهروندانی که از غرب می آیند می توانند از دروازه شماره 21 وارد مسجد تهران شوند.

وی از شهروندان خواست با تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما