اخبار روز سینما

ابتلا مستانه مهاجر به سرطان رحم! / کاهش وزن 20 کیلویی خانم بازیگر همه را نگران کرد!

علی ضیا پس از یک سال و نیم غیبت به دوباره با یک پادکست به عرصه هنر بازگشت. او در این برنامه با زنان موفق گفت و گو می‌کند. او در یکی از برنامه هایش میزبان مستانه مهاجر بوده که در ادامه جزئیات آن را می‌خوانید.
سرطان مستانه مهاجر تمام کاربران فضای مجازی را شوکه کرد. خبر تلخ تشخیص سرطان مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی تعجب همگان را برانگیخت. این هنرمند پس از ابتلا به این بیماری 20 کیلو وزن کم کرد. این هنرمند با تجربه در گفت و گو با علی ضیا در برنامه با ضیا درباره سرطان خود صحبت کرد.

مستانه مهاجر 20 کیلوگرمی/آیا این هنرمند مبتلا به سرطان است؟

علی ضیا مجری مطرح تلویزیون پس از یک سال و نیم غیبت با پادکستی به نام “با ضیا” به عرصه بازیگری و برنامه سازی بازگشت. گفتگوی او در این برنامه با زنان تاثیرگذار ایرانی خواهد بود.

مستانه مهاجر تدوینگر معروف سینما در اولین قسمت این برنامه مهمان علی ضیا بود و درباره تشخیص سرطان رحم و جدایی اش از پژمان بازغی صحبت کرد.

ابتلای همسر سابق پژمان به سرطان

مستانه مهاجر 20 کیلوگرمی/آیا این هنرمند مبتلا به سرطان است؟

مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی از ابتلااش به سرطان خبر داد و گفت که پس از شروع درمان اکنون در آخرین مرحله باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

او یکی از مجرب ترین تدوینگران سینما و تلویزیون است که می گوید روزهای سختی را پشت سر گذاشته و اوضاع کمی پیچیده شده است.

گرچه در سال های اخیر همواره شایعاتی مبنی بر جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر، تدوینگر معروف سینما به گوش می رسید، اما مهاجر در گفتگوی جدید با برنامه اینترنتی علی ضیا برای اولین بار پایان زندگی خود را با پژمان بازغی تایید کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا