اخبار روز سینما

مسافر صاحب زخم کاری پوششی برای انتقام!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، قسمت اول فصل سوم این سریال «زخم کاری” به نام “زخم کاری: انتقام” امروز جمعه بیست و پنجم خرداد تایید شده. محمدحسین مهدویان این بار دو نمایشنامه «شاه لیر» و «ریچارد سوم» نمایشنامه نویس مشهور انگلیسی را الگوی اقتباسی خود قرار داده است. بعد از فصل دوم به دلیل ضعف هایش با انتقادهای زیادی مواجه شد، اما حالا اتفاقات قسمت اول فصل سوم به وضعیت بهتر امیدوار شد.

با بازگشت مالک به محور اصلی داستان در فصل سوم، حضور جواد عزتی کاملا مشخص شد و این بار مرموزتر از قبل به نظر می رسید.

محمدحسین مهدویان پس از فصل اول و دوم که بر اساس نمایشنامه های «مکبث» و «هملت» ویلیام شکسپیر ساخته شده بود، این بار دو نمایشنامه «شاه لیر» و «ریچارد سوم» نمایشنامه نویس معروف انگلیسی را اقتباس کرده است. باید دید مهدویان چگونه می تواند این دو نمایش را در این فصل حفظ کند.

در شروع فصل جدید، مالک را به عنوان یک راننده مرد می بینیم. او به مسافرت می رود و به همه می گوید که بعد از فرزندانش نیازی به پول ندارد و رانندگی برای گذران زندگی کافی است. کم کم با رفتاری از طرف صاحبش مواجه می شویم که باعث می شود متوجه شویم شخصیت او تغییر نکرده است و زندگی جدید او فقط پوششی برای انتقام است. اتفاقی که از عنوان فصل سوم می توان فهمید.

با توجه به زمان و سختی هایی که دو شخصیت سمیرا و مالک پشت سر گذاشته اند، ترکیب آنها کمی متفاوت شده است. هر دو موهای خاکستری دارند و صورتشان شکسته تر به نظر می رسد. البته این تغییر در شخصیت سمیرا با بازی رعنا آزادی ور بیشتر به چشم می خورد. پس از مرگ میثم و بازگشت مالک، دچار یک بحران روانی جدی می شود و در ابتدای فصل به خودکشی فکر می کند. او دیگر به طلوع خورشید نزدیک نمی شود و دیگر نمی تواند مالک را از نزدیک ببیند. به همین دلیل نمی تواند مانند مالکی که انگیزه انتقام دارد رفتار طبیعی داشته باشد.

پخش فصل سوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان روی پلت فرم فیلیمو آغاز شد.

مهرآوه شریفی نیا که در قسمت های پایانی فصل دوم وارد داستان شد، در فصل سوم نقش برجسته ای دارد.

در قسمت اول فصل سوم زخم کاری علاوه بر مالک باید حضور شخصیت های طلوعی، سمیرا، سیما، کیمیا پانی و دستمالچی نیز پررنگ شود. روابط بین شخصیت ها در فصل سوم درست از ابتدا مشخص شده و در پایان قسمت اول با حرکت نهایی مالیک گره اصلی این فصل شکل می گیرد.

فصل سوم سریالزخم کاری به نامزخم کاری: انتقام» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان از جمعه ها روی پلتفرم فیلمو عرضه می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا