اخبار روز

مسافران در متروی تهران کتاب می خوانند

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران: در مترو تهران مکان هایی برای کتاب های کتاب خوان وجود دارد که در این طرح کتاب های یک صفحه ای به صورت رایگان در اختیار مسافران مترو قرار می گیرد.

ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی تا 30 آبان ماه در متروی تهران اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد نقیب معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر توسعه فرهنگ مطالعه با محوریت مشارکت عموم و نسل نوجوان در جامعه گفت: امسال هفته کتاب با موضوع «آینده خواندن است» با برنامه‌هایی برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود و امیدواریم در این هفته بتوانیم گام‌های موثری در جهت توسعه و ترویج این کتابخوانی برداریم.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که علاقه مندان به کتاب در زمان حضور در ایستگاه ها و قطارهای مترو هر چه سریعتر از کتاب و کتابخوانی بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: به همین منظور مکان هایی برای کتاب با عنوان «کتاب خوان» در متروی تهران نصب شد و کتاب های یک صفحه ای به صورت رایگان در این طرح موجود است مسافران مترو قرار داده شده. این صفحات گزیده ای از کتاب های مختلف است که برای ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی کتاب های مختلف در نظر گرفته شده است. تفاوت این کتاب با کتاب های معمولی در نحوه ارائه آن است تکبرگی و خواننده می تواند پس از مطالعه آن را در اختیار دوستان خود قرار دهد. این طرح در فاز اول به صورت آزمایشی در ایستگاه های هدف و منتخب اجرا می شود.

بر اساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نقیب در پایان سخنان خود به جایگزینی سازه های باند کتاب، طراحی محیطی و گرافیکی و طراحی موشن گرافیک در حوزه کتاب مانند سایر موارد اشاره کرد. برنامه های شرکت مترو در هفته کتاب و کتابخوانی.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا