فیلم

«زودپز» به کارگردانی بازتاب آنلاین پس از گذشت 20 روز از اکران خود به مرز 100 میلیارد تومان فروش رسید. در این مدت یک میلیون و 700 هزار نفر فیلم را دیده اند..

به گزارش بازتاب آنلاین، فروش فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی بازتاب آنلاین تا ساعت 18 دوشنبه 19 ادامه دارد. مهر از 98 میلیارد تومب گذشته و به احتمال زیاد فردا وارد باشگاه صد میلیاردی خواهد شد.

«زودپز» با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده در دکور دهه شصت و روزهای حملات موشکی تهران روایت می شود و این روزها آنقدر مورد توجه قرار گرفته که بخش قابل توجهی از فروش هفتگی را تحت تأثیر قرار داده است. سالن های سینما 98 میلیارد و 100 میلیون تومب چهارمین فیلم پرفروش سال 1403 است و رقیب سرسختی برای سومین فیلم روی میز یعنی «مست عشق» حسن فتحی محسوب می شود. «عشق مست» با 120 میلیارد فروش در رتبه سوم فروش سالانه قرار گرفت.

فیلم «زودپاز» به 100 میلیارد رسید و حالا برای رتبه اول تا سوم جدول فروش سالانه می جنگد.

«آشپز» برای شکستن رکورد تمساح خونین باید 70 میلیارد دیگر بفروشد و برای تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم 1403، 150 میلیارد دیگر بفروشد.

با توجه به فروش بالای این فیلم در این 20 روز و همچنین رکوردهایی که از زمان اکرانش شکسته است، این احتمال وجود دارد که بتواند این سه رقیب را شکست دهد. یکی پس دست از سر راه بردارید.

البته با آغاز اکران فیلم «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت از چهارشنبه نهم. آبان باید دید در فروش «زد پز» تغییری ایجاد می شود یا خیر.

«زودپاز» به کارگردانی بازتاب آنلاین و با بازی محسن تنابنده، نوید محمدزاده، گلاره عباسی، محمود جعفری و روزبه حصاری از 17 مهر در سینماها نمایش داده شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما