اخبار روز

مسابقات ژیمناستیک مدارس ابتدایی به همت استان کردستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ از سنندج، هاشم نظیمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با ساماندهی 24 هزار فرهنگی و ثبت نام 320 هزار دانش آموز در تابستان در استان کردستان، اظهار داشت: برنامه ریزی همه ساله در ایام تابستان.مهر» بزرگترین پروژه ملی آموزش انجام می شود.

وی با اشاره به جذب و جذب نیرو در استان کردستان افزود: 485 نیرو در استان در حوزه آموزش ابتدایی و استثنایی جذب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اعتراض معلمان استان به سنجش گفت: 13 هزار و 800 معلم نسبت به سنجش اعتراض کردند و موارد اعتراض بررسی شد.

ناظمی جلال در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در چهار مرحله تصریح کرد: 150 هزار دانش آموز دختر و پسر در استان در دوره های مختلف در مسابقات ورزشی آموزشی شرکت کرده اند که از این تعداد 460 نفر به مرحله راه یافته اند. شما یک کشور پیدا کرده اید.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان کردستان هفته گذشته صحنه ورزش ممتاز بود که 600 دانش آموز از سراسر کشور در شهر سنندج شرکت کردند و هفته آینده ژیمناستیک با عناوین دختر، مادر در سنندج برگزار می شود. ، پسران و پدران در این شهر اتفاق می افتد. اتفاق خواهد افتاد.

افشین خوش، مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه این نشست به منظور برگزاری ژیمناستیک پسران در تاریخ 28 الی 21 مرداد ماه اقدام کرد. مرداد ماه در خصوص بخش دختران گفت: تیمی متشکل از 125 نفر به عنوان نمایندگان اجرایی در استان و 120 داور مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارند.
وی افزود: 2 هزار و 100 زمین ورزشی درون مدرسه ای بر اساس طرح شهید سلیمانی در کشور ایجاد شده که استان کردستان از این تعداد 59 زمین کمک کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا