اخبار ورزشی

مسئولان فدراسیون صدای نویدکیا را هم در آوردند!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ محرم نویدکیا پس از پیروزی مس رفسنجان مقابل آلومینیوم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا باید از تماشاگران‌مان بابت اینکه این مسافت طولانی را آمدند تا تیم‌شان را تشویق کنند، تشکر کنم. درباره بازی باید بگویم که بازی ما سه مرحله داشت، نیمه اول ما فوق‌العاده بازی خوبی کردیم و به گل هم رسیدیم. بعد از آن دو سه موقعیت فوق‌العاده داشتیم که بازی را در همان نیمه اول خوب پیش ببریم و اختلاف گل‌مان را بیشتر کنیم، اما اینطور نشد.

در گزارش تسنیم آمده است: وی ادامه داد: در نیمه دوم آلومینیوم فوق‌العاده بازی خوبی کرد و ما هم بیش از حد عقب‌نشینی داشتیم و فضای زیادی به حریف دادیم. آلومینیوم بازی جسورانه‌ای داشت و موقعیت‌های خوبی خلق کرد و فکر می‌کنم حق‌شان بود که گل بزنند و به بازی برگردند. در وقت‌های اضافه هم ما خیلی خوب بازی را اداره و سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم. آلومینیوم به خاطر اینکه در نیمه دوم فشار زیادی آورده بود، بدن‌های بازیکنان‌شان تحلیل رفت و بازی به پنالتی رسید و خدا را شکر که بچه‌های ما با اعتمادبه‌نفس پنالتی زدند. نوشی‌صوفیانی روز سختی داشت و فوق‌العاده خوب بود و دو پنالتی عالی برای ما گرفت و توانستیم به فینال برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: من باید یک موضوعی را بگویم، الان اعلام کردند که بازی فینال در قزوین برگزار می‌شود. من از فدراسیون خواهش می‌کنم که این همه استادیوم باکیفیت داریم و بازیکنانی که یک فصل مداوم تا اینجا آمدند، در یک زمین خوب بازی کنند. برای ما استادیوم مهم نیست که کجا بازی کنیم، اما زمین استادیوم قزوین آن کیفیتی که باید داشته باشد را ندارد. خواهش می‌کنم فینال در یک استادیوم مناسب‌تر باشد. هرجا می‌خواهد باشد، مشکلی نیست اما زمینی باشد که چمن خوب و نرمی داشته باشد تا بازیکنان آسیب نبینند.

نویدکیا درباره تقابل با سپاهان در فینال جام حذفی عنوان کرد: نمی‌توانم حسم را بگویم، چون با سپاهان در فینال بازی داریم. برای خودم دلم می‌خواهد که بازیکنان و کادرم تمام تمرکزشان را بگذارند تا بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم. حریف ما هم سپاهان است و از بچگی به این تیم حس و علاقه داشتم، اما این دلیل نمی‌شود که بحث حرفه‌ای خودم را فراموش کنم. ما باید با تمام وجود بازی کنیم تا در فینال پیروز شویم. در پایان هم جا دارد از هواداران آلومینیوم که یک صدا تیم‌شان را تشویق کردند، تشکر کنم.

251 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا