اخبار روز سینما

مریم امیرجلالی و جواب دندانشکن به حمید لولایی + ویدیو

مریم امیرجلالی یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است. طرفداران سینما و سریال، مریم امیرجلالی را با بازی در سریال‌های قدیمی مثل خانه به دوش و  متهم گریخت می‌شناسند. مریم امیرجلالی در حال حاضر 75 سال سن دارد. مریم امیرجلالی در زمینه موسیقی نیز تجربه دارد. آخرین اخبار در مورد مریم امیرجلالی به خواندن ادامه دهید.

چندی پیش ویدیویی از حمید لولایی در برنامه حامد آهنگی منتشر شد که گفت با پراید مدل 57 مریم امیرجلالی را راضی می کند.

یکی از کاربران اینستاگرام از امیر جلالی خواست واکنش نشان دهد و او نیز به تندی پاسخ داد. البته از آنجایی که آقای لولایی با خانم امیرجلالی شوخی کردند، ممکن است متن خانم امیرجلالی هم شوخی باشد و این دو بازیگر خاطره انگیز با هم شوخی کنند.

پاسخ دندان‌شکن مریم امیرجلالی به توهین علنی حمید لولایی

کاهش وزن شدید مریم امیرجلالی

تصویری جدید از مریم امیرجلالی طرفداران این بازیگر پیشکسوت را نگران کرده است.

مریم امیرجلالی عکس جدیدی از خود و محمدرضا هدایتی را در اینستاگرام منتشر کرد که در این تصویر لاغری او به چشم می خورد.

عکس لاغر میشم امیر جلالی; کاهش وزن قابل توجه این بازیگر

واکنش مریم امیرجلالی به مرگ تلخ سیروس گرجستانی

بازیگر گرجستانی سینما، تلویزیون و تئاتر در سال 1399 درگذشت.

زنده‌نام گرجستانی با بیش از نیم قرن فعالیت هنری از معدود بازیگرانی بود که هم در نقش‌های جدی و هم در نقش‌های طنز به خوبی ایفای نقش کرد و مخاطب را با خود جذب کرد. اخم هایش  مانند خنده هاش باورکردنی بود. تلخی نقشش دلنشین بود و شیرینی اش.

نمونه بارز اعتبار نقش های او شخصیت هاشم در سریال  “متهم گریخت” است. هنوز هم بسیاری از تماشاگران قدیمی تلویزیون او را با نام هاشم به یاد دارند، آن هم با همان لحن خاصی که شهربانو هاشمی در نقش بی بی به کار برد.

مریم امیرجلالی بازیگر نقش همسر کوروش گرجی در همان سریال “متهم گریخت” و ایجاد یک زوج طنز ماندگار در تلویزیون، امروز به یاد مرحوم سیروس گرجی افتاد و عکسی از خود به مناسبت سالگرد این مرحوم منتشر کرد.مریم امیرجلالی و جواب دندانشکن به حمید لولایی + ویدیو

امیر جلالی سال گذشته و در روزهای ابتدایی درگذشت گرجی به ایسنا گفته بود که مرحوم گرجی و همسرش او را به خانه جدیدشان دعوت کرده اند، اما متأسفانه اجل وقت نگذاشت و به دیدارش رفت.

به گفته امیر جلالی، گویا مرحوم گرجی پس از سال ها فعالیت هنری تازه صاحب خانه شده بود و می خواست او را به خانه اش دعوت کند.

بازیگر نقش سرور در سریال  “متهم گریخت”گفت: اصلی ترین کاری که با هم انجام دادیم “متهم گریخت” بود. چون تمام خاطرات و صمیمیت هایی که بین من و مرحوم گرجی شکل گرفت مربوط به این سریال است.

البته امیر جلالی در مجموعه تلویزیونی “پشت کنکوری‌ها” و تله‌فیلم‌های “چمدان‌های خالی” و “ماشین مشتی ممدلی” نیز با مرحوم گرجی بازی کرد.

عکس زیر را مریم امیرجلالی امروز و در اولین سالگرد سیروس گرجستانی به یاد همکارش مرحوش گذاشته است.

مریم امیرجلالی و جواب دندانشکن به حمید لولایی + ویدیو

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا