اخبار روز

مرگ مشکوک پسر 18 ساله تهرانی! / خودکشی یا قتل توسط شوگر مامی؟!

اعلام خبر مشکوک مرگ یک پسر 18 ساله در تهران پلیش آگاهی دست به کار شد و بازجویی از خانواده و فردی که جنازه را به بیمارستان منتقل کرده بود به سر نخ هایی رسید. اما بازجویی ها همچنان ادامه دار است.

چهارشنبه گذشته مرگ پسر 18 ساله ای در یکی از بیمارستان های پایتخت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد. پس از این خبر تحقیقات آغاز شد و مشخص شد پسر بچه بر اثر مسمومیت جان خود را از دست داده است.

بررسی ها نشان داد خانمی 45 ساله به نام فرانک او را به بیمارستان منتقل کرده است. فرانک در پرس و جو گفت: مدتی بود که با پرهام در فضای مجازی آشنا شده بودم، 45 ساله بودم و پرهام جای فرزندم بود. وقتی فهمیدم او به من علاقه مند شده، خواستم این رابطه را تمام کنم، اما پرهام عاشق من شده بود و قبول نمی کرد که از هم جدا شویم.

وی ادامه داد: او تهدید کرد که اگر از او جدا شوم خودکشی می کند. وقتی روز حادثه وقتی متوجه شدم حال پرهام بد است او را نزد پزشک بردم اما متاسفانه کادر پزشکی نتوانستند او را نجات دهند.

در همین حال خانواده پرهام از زن جوان شکایت کردند و ادعای دیگری کردند: پسرمان در اینستاگرام با این زن آشنا شد اما می خواست رابطه را قطع کند. او حتی به یکی از بستگانش گفت که فرانک مدارک هویتی خود را با خود برده است و آنها را نمی دهد. ما از فرانک شکایت می کنیم و او را مسئول مرگ پرهام می دانیم.

بنابراین بازپرس جنایی دستور بررسی علت اصلی مرگ را صادر کرد. همچنین بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات تکمیلی درباره فرانک و بررسی علت مرگ پسر را صادر کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا