به گزارش بازتاب آنلاین، مدیر آموزش و پرورش مینودشت علت مرگ ناگهانی دانش آموز پایه یازدهم در حین بازی در حیاط مدرسه را تشریح کرد و از رسانه ها و مردم خواست اخبار غیر موثق را منتشر نکنند.

سید محمد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت صبح پنجشنبه 21 آذر مهر وی در گفتگو با خبرنگاران درباره این حادثه گفت: با تأسف فراوان و تاسف فراوان در روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه 1403 در یکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان حوالی ساعت 11 صبح و در زمان تفریح ​​دو دانش آموز کلاس یازدهم در محوطه مدرسه تعقیب یکدیگر بودند، حادثه تلخی رخ داد و به طرز غیر قابل باوری دانش آموز عزیزمان به نام آقای امیر نیک گفتار در حیاط مدرسه مجروح شد.

حسینی افزود: بلافاصله پس از این حادثه، مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و ماموران به سرعت در محل حاضر شدند، اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت، این دانش آموز با وجود ایست قلبی و ایست حاد قلبی تشخیص داده شد. با تلاش زیاد تیم پزشکی بود متاسفانه جان خود را از دست داد، هرچند از نظر سیستم تنفسی مشکل داشت.

مدیر آموزش و پرورش مینودشت افزود: این حادثه تلخ نه تنها خانواده دانش آموزان بلکه کل جامعه فرهنگی را متاثر کرده است.

وی افزود: ما به عنوان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان از این اتفاق به شدت سوخته و در این لحظات سخت به خانواده داغدار نیک گفتار تسلیت می گوییم.

حسینی در بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف عمیق از این حادثه، تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و همکلاسی‌های وی، گفت: به خانواده‌های آسیب‌دیده این اطمینان را می‌دهیم که پس از آن به طور جدی به این موضوع و تمامی جزئیات این حادثه رسیدگی خواهیم کرد. با اعلام گزارش رسمی پزشکی قانونی به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی با اشاره به صدور دستورات لازم برای پیگیری سریع این موضوع و بررسی دقیق همه جوانب، گفت: کمیته ویژه ای با همکاری مراجع ذیربط برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه در حال پیگیری اخبار از سوی مسئولان رسمی آموزش و پرورش درباره این حادثه تلخ است، گفت: در این شرایط حساس از همه رسانه‌ها و اهالی جدی می‌خواهیم گزارش‌های غیرمستند منتشر نکنند، زیرا به عنوان یک نهاد آموزشی و فرهنگی این کار را انجام می‌دهیم. ما متعهد به آرامش و احترام به خانواده های داغدار هستیم و از همه شهروندان، همکاران و دانش آموزان می خواهیم که در این دوران سخت به یکدیگر کمک کنند.

این مسئول همچنین فاش کرد که برنامه های مشاوره و حمایتی برای دانش آموزان و معلمان این مدرسه در نظر گرفته شده است تا در این دوران سخت به یکدیگر کمک کنند.

۴۷۲۳۶

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما